خبرهای داغ:
فرمانده تیپ ثامن الائمه خراسان جنوبی با بیان اینکه مردم سرمایه و صاحبان اصلی نظام هستند، گفت: ۱۰۰ سری جهیزیه به جوانان ۴ شهر مرزی استان شده است.
کد خبر: ۸۹۶۸۰۳۹
|
۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از خراسان جنوبی، سردار رجب‌زاده فرمانده تیپ مردم پایه ثامن الائمه خراسان جنوبی در حاشیه مراسم توزیع ۲۵ سری جهیزیه به نوعروسان شهرستان زیرکوه با تبریک ایام ولادت امام حسن عسکری و آغاز سال نو میلادی گفت: این سری جهیزیه به مناسبت هفته وحدت و میلاد با سعادت نبی مکرم اسلام به همت قرارگاه منطقه ثامن الائمه علیه السلام و آستان قدس رضوی تهیه شده است و امروز در اختیار جوانان قرار می گیرد.

 سردار رجب‌زاده با بیان اینکه ۱۰۰ سری جهیزیه در حوزه ماموریتی قرار گاه شهید ناصری با قرارگاه ثامن الائمه ۲ در استان خراسان جنوبی آماده شده است،گفت: امروز در هر یک از شهرستانهای زیرکوه و درمیان تعداد ۲۵ سری جهیزیه بین زوج های جوان که آماده ازدواج بودند و مشکل جهیزیه داشتند توزیع شده و ۵۰ سری جهیزیه در هفته آینده در شهرستان سربیشه و نهبندان توزیع خواهد شد.

 فرمانده تیپ مردم پایه ثامن الائمه خراسان جنوبی اذعان داشت: این سری جهیزیه شامل ۲۰ قلم کالای اساسی و مورد نیاز زوج های جوان است که ارزش ریالی هر کدام از این اقلام ۵۰ میلیون ریال است و البته ارزش این اقلام در بازار آزاد بیش از ۸۰ میلیون ریال است.

 سردار رجب زاده با اشاره به اینکه این اقدام انشاالله تداوم خواهد داشت گفت :این اقدام  بخشی از ماموریت ماست و مأموریت اصلی ما ایجاد امنیت پایدار و حفظ امنیت است .

وی اذعان داشت: ما اعتقاد داریم مردم سرمایه اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند بو همانطور که تاکنون در همه عرصه‌ها حضور داشته اند در آینده نیز به حضور مردم در عرصه های مختلف نیاز داریم بنابراین چون مردم صاحبان اصلی این نظام هستند ما نیزکمک به مردم را در دستور کار قرار داریم و ادامه خواهیم داد و در کنار این قضایا که بحث های اشتغال و محرومیت زدایی دیگر را نیز دنبال می‌کنیم این بحث را نیز در بحث اقتصاد مقاومتی و در راستای ازدواج های آسان دنبال خواهیم کرد.

فرمانده تیپ مردم پایه ثامن الائمه خراسان جنوبی اظهار داشت: از ابتدای استقرار قرارگاه ثامن الائمه ۲ تا کنون ۵۰ پروژه عمرانی در منطقه درح  اجرا شده و این پروژه ها را که آماده بهره برداری است امروز به نوعی به طور رسمی تحویل مردم خواهیم داد.

سردار رجب‌زاده با بیان اینکه این پروژه ها پروژه های متفاوتی است، گفت: در بحث های بهداشتی قریب به ۶۰ چشمه سرویس بهداشتی ،حمام، خانه عالم، مسجد، پروژه آبرسانی و غیره بنابه شرایطی که هر روستا و هر منطقه داشته انجام شده و امروز آماده تحویل به مردم است و انشاالله با این اقدام بتوانیم مردم را دلگرم کنیم.

 وی ارزش ریالی این طرح‌ها را حدود ۱۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: برخی از این پروژه ها از 5 میلیون تومان شروع شده و تا ۵0 میلیون تومان ادامه دارد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها