مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی 31 عاشورا:

نقش معلمان در روشنگری و هدایت جامعه بی بدیل است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی 31 عاشورا در جمع فرهنگیان بسیجی ناحیه 3 گفت: نقش معلمان در بیدار سازی، آگاه سازی، بصیرت افزایی و هدایتگری جامعه بسیار بی بدیل و ممتاز است.
کد خبر: ۸۹۶۸۰۴۳
|
۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰

حجت الاسلام علیّ افزود: معلمان قشر فرهیخته و موثر جامعه هستند که رسالت بسیار مهم، موثر و خطیری برعهده دارند و همچون گذشته در ایفای نقش انقلابی گری و عمل جهادی جهت ارتقای باور های دینی، انقلابی و بصیرتی قدم های خوبی برمی دارند و این پیشرو بودن را ادامه خواهند داد.

وی ادامه داد: روز 9 دی روز همبستگی و بزرگداشت جلوگیری از تکرار ارتداد سیاسی است، دشمنان انقلاب و اسلام پس از ناکامی در ترفند های مختلف برای سرنگونی این نظام دست به طرح ریزی فتنه ای دیگر کردند که با مدیریت هوشمندانه امام خامنه ای و بصیرت مردم این فتنه آمریکایی-اسرائیلی  شکست خورد.

حجت الاسلام علیّ تاکید کرد: دشمن شناسی و شناخت منافذ نفوذ و روش های بکار گیری شده توسط دشمن جزء لاینفک بصیرت بوده و این مهم با تقوا و اطاعت از نائب برحق امام زمان(عج)، ولایت مطلقه فقیه دست یافتنی خواهد بود.

وی اضافه کرد: امروز محور مقاومت خاکریز اول مبارزه با استکبار است و هر روز باید قدرتمندتر شود و این وعده الهی است که هر کس او را یاری دهد و در راه دینش قدم بردارد و تابع محض ولایت باشد، قطعا نصرت الهی شامل حال او خواهد بود و شکست داعش  مهم ترین گام در خنثی سازی  تجزیه کشورهای منطقه و جلوگیری از نفوذ رژیم جعلی اشغالگر قدس بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار