خبرهای داغ:
يکي از مراجع تقليد گفت: امروز لازم است مسلمانان در همه ابعاد سياسي، فرهنگي، اقتصادي و... قوي باشند تا عظمت اسلام نشان داده شود.
کد خبر: ۸۹۶۸۰۶۷
|
۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله حسین نوری همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از نخبگان لبنانی اظهار کرد: اسلام در همه ابعاد به مسئله عزت و عظمت توجه دارد و ابعاد متعدد فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و نظامی را بیان کرده بنابراین مسلمانان باید به این ابعاد توجه کنند.

وی خاطرنشان کرد : مسلمانان باید در تمام ابعاد به قدرت‌آفرینی توجه کنند تا قدرت اسلام را به دشمنان نشان دهند و بر آنها مسلط شوند.

این مرجع تقلید با بیان اینکه حزب الله لبنان باید عزت و عظمت اسلام را در تمام ابعاد نشان دهد گفت: امروز لازم است مسلمانان در همه ابعاد سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و... قوی باشند تا عظمت اسلام نشان داده شود.

وی عنوان کرد: قرآن به زبان عربی نازل شده است بنابراین با توجه به کلمات می‌توان معنای آیات آن را بیان کرد ولی فارسی سهل و روان است.

آیت‌الله نوری همدانی با بیان اینکه امروز باید مسلمانان مجاهد مانند صدر اسلام تسلط پیدا کنند گفت: دشمنان پیشرفت‌ها را به غرب نسبت دادند و سعی کردند آنچه مسلمانان کشف کرده بودند به نام خود صادر و علم را سکولار کرده و از توحید جدا کنند بنابراین باید سعی کنیم چهره صدر اسلام را نشان دهیم.

وی با اشاره به بعد اقتصادی اسلام گفت: انفال کل معادن، دریاها، جنگل‌ها و... را شامل می‌شود که باید در اختیار امام یا قائم مقام امام باشد و مدیریت آنها بر عهده مسلمانان باشد در حالی که دشمنان با تسلط منابع اقتصادی کشورهای اسلامی را به غارت بردند.

آیت‌الله نوری همدانی با بیان اینکه اسلام جهاد را سرلوحه اعمال مسلمانان معرفی می‌کند گفت: مسلمانان باید برای نابودی رژیم صهیونیستی گام بردارند و نقش حزب‌الله نیز در این زمینه قابل توجه است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها