خبرهای داغ:
مهلت ارسال مقالات علمی به نخستین کنگره شهدای روحانی استان قم امروز به پایان می‌رسد.
کد خبر: ۸۹۶۸۰۷۱
|
۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، کنگره گرامیداشت یاد و خاطره یک هزار شهید روحانی استان قم به مدت 10 روز از نهم دی‌ماه تا 19 دی‌ماه در شهر مقدس مقدس قم با حضور مهمانان ملی، شخصیت‌های برجسته و خانواده‌های شهدا برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، مهلت ارسال مقالات علمی به این کنگره از نوزدهم آذر‌ماه آغاز شده است و هفتم دی‌ماه به پایان می‌رسد و‌ علاقمندان فقط امروز فرصت دارند نسبت به برای ارسال مقالات خود از طریق پست الکترونیکی به آدرس N.Payam1357@gmail.com استفاده کنند.

الگوی سبک زندگی شهدای روحانی با تأکید بر فرهنگ و ایثار و شهادت، آسیب‌شناسی توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در حوزه‌های علمیه، نقش طلاب رزمنده در ترویج فرهنگ ولایت‌مداری در دفاع مقدس، شیوه‌های بهره‌گیری روحانیت از فضای مجازی در ترویج فرهنگ ولایت‌مداری در دفاع مقدس و جایگاه طلاب قم در گسترش فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان محورهای این کنگره مورد توجه قرار گرفته است.

بازطراحی نقش محتوای آموزشی حوزه در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، جایگاه شهدای روحانی از منظر مقام معظم رهبری، راهبردهای تربیتی در وصایا و توصیه‌های شهدای روحانی، نقش تبلیغی شهدای روحانی در تشجیع نیروهای رزمی و جایگاه ولایت‌مداری در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از دیگر محورهای این کنگره می‌باشد.

لازم به ذکر است،‌ پنج مقاله برتر نخستین کنگره شهدای روحانی استان قم به صورت ویژه مورد تقدیر قرار گرفته و آثار با کیفیت نیز در مجموعه مقالات این کنگره به چاپ می‌رسد.

ارسال نظرات