فرمانده سپاه ناحیه خاتم:

حماسه ۹ دی الگویی برای رهایی از چالش هاست / حماسه نهم دی کشور را واکسینه کرد

سرهنگ دوم پاسدار حسین آزادی نژاد در حماسه روز ۹ دی در مسجد دهستان ایثار گفت: دشمن از نظام جمهوری اسلامی ایران کینه دارد از این رو جریان بصیرت یک جریان مستمر و همیشگی است.
کد خبر: ۸۹۶۸۱۰۷
|
۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، مسئول ستاد بزرگداشت ۹ دی در شهرستان با اشاره به اینکه حماسه ۹ دی الگوی مناسبی برای نیرو‌های مومن به انقلاب برای مواجهه با چالش‌های جدید است، گفت: در حماسه ۹ دی واقعیت انقلاب، قدرت درونی نظام و قدرت مردم به نمایش گذاشته شد. عزم و اراده مردم پشتوانه حرکت حماسه ۹ دی بود.

وی با اشاره به اینکه سیاستمداران غرب به این مساله اعتراف دارند، ادامه داد: هیچ کس نتوانست عظمت این کار را انکار کند و اگر آن حرکت عاشورایی اتفاق نمی‌افتد امروز یا شاهد سقوط نظام اسلامی بودیم یا ناامنی در کشور حاکم بود، اما این هنر انقلاب اسلامی بود که با حرکت مردمی با فتنه مقابله کرد.

آزادی نژاد با بیان اینکه بر اساس اسناد و اعترافات فتنه گران، فتنه ۸۸ دعوای سیاسی و انتخاباتی نبود، تصریح کرد: فتنه گران در شعارهایشان اعلام کردند که انتخابات بهانه بود، اصل نظام نشانه بود. فتنه ۸۸ یک کودتای مدرن بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاتم ادامه داد: اگر ۹ دی اتفاق نمی‌افتاد نظام جمهوری اسلامی ایران به یک نظام غیرمردمی متهم شده و اقتدار آن تضعیف می‌شد و در نهایت جریان فتنه شرایط و خواست خود را تحمیل می‌کرد. اما آنچه عامل حرکت عظیم مردمی در ۹ دی شد روح ایمان و بصیرت بود.

وی با بیان اینکه به برکت حماسه ۹ دی، کشور واکسینه شد، تصریح کرد: فتنه ۸۸ خسارت‌های زیادی را به کشور وارد کرد، ولی برای نظام به یک فرصت تبدیل شد؛ ابعاد جنگ نرم آشکار و باور شد، خواص بی بصیرت شناخته شده و مردم، سیاستمداران دنیا طلب را شناختند.
ارسال نظرات