امام جمعه بهاباد پیام حماسه 9 دی را دفاع از ارزش ها ی اسلامی و ولایت پذیری عنوان کرد و اذعان داشت:ملت ایران در خدمت اسلام، ارزش های انقلاب اسلامی، آرمان های امام و رهبری و ولایت بوده و از آنها هیچ گاه کوتاه نخواهد آمد.
کد خبر: ۸۹۶۸۱۰۹
|
۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از بهاباد، حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی امام جمعه بهاباد در خصوص 9 دی اظهار داشت : آنچه ماهیت 9 دی را تشکیل می دهد غلبه بصيرت بر اغواگرى است چرا که فريب و اغواگرى را مى‌توان دال مركزى فتنه دانست.
حجت الاسلام بشکانی با اشاره به این مطلب که خاصيت دوران فتنه، غبارآلودگى و مه‌ آلودگى است اظهار داشت: فتنه ‌گر يك تكه حق و يك تكه باطل را مى‌گيرد و با هم مخلوط مى‌كند و اين درست همان چيزى بود كه در ماجراى انتخابات دهم رياست‌ جمهورى و فتنه ۸۸ دنبال شد. در آن حوادث آنچه به آشوبگران و اصحاب فتنه كمك كرد تا چند روزى در خيابان‌هاى پايتخت جولان دهند، دروغ‌ هايى بود كه متأسفانه در اذهان بخشى از هواداران يكى از نامزدهاى انتخاباتى در چندماه پيش از انتخابات نشسته بود.
وی با بیان اینکه فتنه‌گران در فضاى غبارآلود مى‌توانند به مقاصد خودشان نزديك شوند تصریح کرد: در این میان رسانه‌هاى اغواگر توانسته بودند ادعاى امكان تقلب در انتخابات و عدم پاك ‌دستى دولت برگزاركننده انتخابات را آنچنان در برخى ذهن‌ها بنشانند كه اثبات دروغ بودن آن و ناپاك بودن دروغگويان قا نون‌شكن، مدت‌ها به طول انجاميد! تغيير باورها و اثبات حقيقت و تجلى دروغ ‌پردازى‌هاى رسانه‌اى نيازمند زمان بود كه حدود هشت ماه طول کشید.
امام جمعه بهاباد در بخش دیگری از سخنانش از نهم دی به عنوان روز «بصيرت» و يوم الله ماندگار نام یرد و خاطر نشان کرد: دراين روز ماندگار و تاريخى، ملت هميشه در صحنه ايران اسلامى، حماسه‌اى ديگر آفريد وضمن ناامید کردن دشمنان خدا و دينش قلب امام زمان(عج) و نائب بر حقش حضرت آيت ‌الله العظمى خامنه‌اى (دامت بركاته) را شاد ساخت.
امام جمعه بهاباد با اشاره به تلاش دشمنان برای کمرنگ جلوه دادن حادثه عظیم 9 دی اظهار داشت:دشمنان انقلاب و ملت، تلاش كردند تا اين حادثه بزرگ به‌عنوان يك حماسه ملى در روند انقلاب اسلامى در اذهان عمومى کمرنگ شود و بدین منظور عمليات روانى را براى تحريف حقيقت ۹ دى و كم‌اهميت جلوه دادن آن آغاز كردند.
بشکانی ولایت ‌فقیه رکن رکین وعمود انقلاب دانست و تصریح کرد: مردم در طول این 39 سال به جایگاه رفیع و نقش کلیدی ولی ‌فقیه در هدایت انقلاب در امواج سهمگین و طوفان‌های مهیب پی برده و بارها و بارها آن را تجربه کرده‌اند و این مردم با غیرت دینی و جوشش خون حسینی در رگ هایشان هرگز رهبر و مقتدایشان را تنها نخواهند گذاشت.
وی پیام حماسه 9 دی را دفاع از ارزش ها ی اسلامی و ولایت پذیری عنوان کرد و اذعان داشت:ملت ایران در خدمت اسلام، ارزش های انقلاب اسلامی، آرمان های امام و رهبری و ولایت بوده و از آنها هیچ گاه کوتاه نخواهد آمد.
انتهای پیام /
ارسال نظرات