دبیر سومین جشنواره «غنچه‌های امید» خبر داد:

ثبت نام بیش از ۶ هزار کودک در سومین جشنواره «غنچه‌های امید»

دبیر سومین جشنواره «غنچه‌های امید» از ثبت نام بیش از ۶ هزار کودک در این جشنواره خبر داد.
کد خبر: ۸۹۶۸۱۳۳
|
۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ ملیحه غیور در سومین جشنواره «غنچه‌های امید» که در تلار قدس حرم رضوی برگزار شد، اظهار داشت: این جشنواره برای سومین سال پیاپی با هدف افزایش روحیه جامعه‌پذیری کودکان از طریق برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری که بهترین آوردگاه به جلوه نشستن استعداد‌های ناب کودکان این مرز و بوم است، در حال برگزاری است.

وی ارتقاء و پرورش سطح مهارت خلاقیت، تفکر و تعامل گروهی در کودکان، آشنا کردن کودکان با مناسبت‌های ملی، مذهبی، اجتماعی و آموزش غیر مستقیم مفاهیم و آموزه‌ای انقلابی، ایجاد تحرک و پویایی و شبکه ارتباطی سازنده بین مهد‌ها همراه با انتقال تجربیات مربیان در راستای توانمند سازی مربیان را از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد.

غیور در ادامه دکلمه، سرود، الگوی برتر یاددهی و یادگیری، روخوانی قرآن، نمایش عروسکی، کاردستی و قصه گویی، مهارت‌های حسی و حرکتی، پرده خوانی و کتاب خوانی را از جمله قالب‌های این جشنواره خواند.

دبیر سومین جشنواره «غنچه‌های امید» ادامه داد: سیره و فرهنگ رضوی، دهه فجر ایثار و شهادت، آداب شهروندی و خانواده از جمله موضوعاتی است که در این جشنواره مد نظر قرار دارد.

وی ضمن اشاره به این مطلب که بیش از ۶۰۰۰ هزار کودک از ۳۴۵ مهد و مراکز پیش دبستانی سراسر مشهد برای شرکت در این جشنواره شرکت کرده‌اند، گفت: همچنین حدود ۷۰۰ مربی و ۱۵۰ مادر در این دوره از جشنواره ثبت نام کرده‌اند.

غیور در پایان گفت: بهمن ماه سال جاری داوری آثار و اسفند ماه نیز اختتامیه برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ در انتهای این مراسم محمد جهان‌پا، کارگردان تئاتر به پرده خوانی پرداخت.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار