خبرهای داغ:
بیانیه سازمان بسیج ادارات استان گلستان ؛

اگر این آقایان به کشتی نجات ولایت سوار می شدند این چنین انقلاب را با خطر مواجه نمی ساختند

بعد از نقش بی بدیل رهبر انقلاب این آگاهی و بصیرت مردم انقلابی بود که با عمل به موقع و تبعیت محض از آن معظم له توانست توطئه های دشمنان را نقش بر آب نماید.
کد خبر: ۸۹۶۸۱۳۶
|
۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲

درود و رحمت الهی بر شهیدان و امام شهیدان و شهدای مدافع حرم

درود و سلام بر مولا و مقتدایمان حضرت بقیه ا... الاعظم روحی له الفدا و نائب بر حقش مقام معظم رهبری مد ظله العالی

خداوند کریم در آیه 35 سوره انبیا می فرمایند : مبتلا میکنیم شمارا به وسیله بدی و خوبی به جهت آزمایش و نیز در آیه 191 سوره بقره خداوند فرموده :والفِتنةُ أشدُّ من القتلِ- فتنه بدتر از قتل است و همچنین در آیه 217 سوره بقره می فرمایند:والفتنةُ أكبرُ من القتلِ- فتنه بزرگتر از قتل است.

امیرالمومنین علی علیه السلام با اشاره به دو آیه فوق که در آن فتنه به معنی آشوب می باشد ، می فرمایند: شکافتن و تکه تکه کردن امواج آشوب میسر نمی شود مگر بوسیله :

  • کشتی های نجات که ما اهل بیت علیه السلام هستیم ینابراین ولایت یکی از وسیله های شکافتن فتنه هاست.
  • دوری از اختلاف و پراکندگی ها
  • زمین گذاردن تاج فخر فروشی
  • تقوای الهی
  • قرآن

با توجه به آیات و روایات فوق می توان ریشه فتنه را از اختلاف و دو دسته کردن افراد جامعه و فخر فروشی و عدم تقوای الهی دانست.در فتنه 88 سران فتنه به دنبال ایجاد اختلاف و دودستگی افراد بودند و خواسته یا ناخواسته در زمین دشمن که در راس آن امریکا و رژیم صهیونیستی هستند بازی کردند که اگر این آقایان به کشتی نجات ولایت سوار می شدند و هدایت های معظم له را سر لوحه کار خود می کردند این چنین انقلاب را با خطر مواجه نمی ساختند و اگر نبود تدابیر خوب و به موقع مقام معظم رهبری حضرت آیت ا... خامنه ای چه بسا خواب دشمن امروز تعبیر می شد.

اما بعد از نقش بی بدیل رهبر انقلاب این آگاهی و بصیرت مردم انقلابی بود که با عمل به موقع و تبعیت محض از آن معظم له توانست توطئه های دشمنان را نقش بر آب نماید.

کلام آخر اینکه شناخت ریشه های منشا فتنه 88 امری ضروری است که اساس و ریشه این فتنه در آمریکا ، انگلیس و رژیم غاصب صهیونیستی بود.ازین رو نباید بگذاریم ریشه ها و جریان های اصلی این فتنه با جریان های رسانه ای به فراموشی سپرده شود.

و ما باید از گذشته درس عبرت بگیریم و نسبت به دشمن خوشبین نباشیم.

و من الله توفیق

انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها