قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:
قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: نهم دی‌ماه روز بصیرت و روز درهم‌پیچیده شده فتنه آمریکایی ـ صهیونیستی است که قصد براندازی نظام ایران اسلامی را داشت.
کد خبر: ۸۹۶۸۱۳۹
|
۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ نصرت‌الله لطفی قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در همایش بزرگ «بصیرت ‌فزایی» در جمع فرهنگیان شهرستان اراک با اشاره به حماسه 9 دی در خنثی سازی توطئه‌های دشمنان گفت: 9 دی‌ماه روز بصیرت و روز درهم‌پیچیده شده فتنه آمریکایی ـ صهیونیستی است که قصد براندازی نظام ایران اسلامی را داشت.

وی حماسه 9 دی را پاسخ کوبنده ملت ایران به فتنه‌گران سال 88 دانست و گفت: فتنه 88 به خاطر انتخابات نبود، بلکه نقشه‌ای برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود که رهبر معظم انقلاب با درایت و هوشمندی در برابر  این فتنه مواضع شجاعانه‌ای گرفتند و ملت ایران با حضور خود در 9 دی همان سال این فتنه را خنثی کردند.

قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی «تقلب» را رمز فتنه 88 عنوان و تصریح کرد: اعترافات صریح تعدادی از فتنه‌گران نشان داد که «تقلب» رمز این فتنه بود.

لطفی با اشاره به اینکه سناریوهای دشمن علیه نظام اسلامی همچنان ادامه دارد، گفت: عده‌ای به دنبال تغییر جایگاه سران فتنه هستند و می‌خواهند آن‌ها را به‌جای مجرم بودن، طلبکار نظام قلمداد کنند.

وی افزود: فتنه 88 هیچ ربطی به انتخابات ریاست جمهوری نداشته، بلکه یک برنامه 15 ساله، عقبه فتنه سال 88 بوده است و بخش غالب افرادی که در فتنه حضور داشتند فریب‌خورده عرصه غبارآلود فتنه بودند و پس از آغاز روشنگری‌ها، ریزش آن‌ها نیز شروع شد.

قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه برنامه‌های 9 دی باید سال به سال با کیفیت و بهتر از سال گذشته برگزار شود، تصریح کرد: مراسم 9 دی امسال باید ویژه برگزار شود و هشدار و پاسخی باشد برای آن‌هایی که می‌خواهند سران فتنه را تطهیر کنند تا بدانند این مردم همان مردمی عاشورای سال 88 هستند.

لطفی با اشاره به اینکه آن‌هایی که به دنبال تطهیر سران فتنه و در ایام انتخابات به دنبال تطهیر نظام نگون‌بخت طاغوتی بودند، امروز به دنبال تطهیر سران داخلی فتنه هستند، گفت: امسال هم امت اسلامی با حضور در مراسم گرامیداشت 9 دی به کسانی می‌دهند که به دنبال تطهیر این سران هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات