مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ساوه:

هدف فتنه‌گران رسوخ در باورهای دینی مردم ایران بود

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ساوه گفت: هدف اصلی فتنه‌گران، رسوخ در باورهای دینی مردم مسلمان ایران بود و با پشتیبانی استعمارگران سعی در از بین بردن اهداف انقلاب اسلامی داشتند.
کد خبر: ۸۹۶۸۱۴۲
|
۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۶

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام محمدصادق شعبانپور مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ساوه در خصوص حماسه 9 دی سال 88 گفت: هدف اصلی فتنه‌گران، رسوخ در باورهای دینی مردم مسلمان ایران بود و با پشتیبانی استعمارگران سعی در از بین بردن اهداف انقلاب اسلامی داشتند.

وی با تاکید بر اینکه فتنه‌گران داخلی و خارجی در فتنه 88 با هوشیاری مقام معظم رهبری و بصیرت سیاسی، دینی مردم ولایتمدار ایران شکستی تاریخی خوردند، گفت: دشمنان ما در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی برای به انحراف کشیدن این نظام دندان تیز کرده و برنامه‌‌ریزی گسترده‌‌ای را انجام دادند تا این انقلاب را از مسیر خود خارج کنند ولی به فضل الهی این ترفند و توطئه آنها با شکست روبرو شده و اندیشه باطلشان نقش بر آب شد.

حجت‌الاسلام شعبانپور با بیان اینکه نظام اسلامی به پشتوانه ملت و هدایت‌های داهیانه مقام ولایت همیشه صلابت و اقتدار خود را حفظ کرده است، گفت: استقلال سیاسی، اقتصادی،‌ علمی و فرهنگی این کشور دشمنان را آشفته کرده و آنها از هر فرصتی برای فتنه‌افروزی  استفاده می‌کنند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ساوه خاطرنشان کرد: فتنه‌گران  با برهم زدن نظم و آرامش جامعه، وحدت و همدلی را که در سال‌های پس از انقلاب اسلامی در فضای جامعه ما ایجاد شده بود، استکبار جهانی را علیه ایران جری کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات