مدیرکل بهزیستی استان البرزگفت: باید از قهرمانان و ظرفیت‌های ورزشی استان در جهت احیا ورزش معلولان بهره‌مند شده و این مهم در دستور کار قرار گیرد.
کد خبر: ۸۹۶۸۱۴۵
|
۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، داریوش بیات نژاد در مراسم تجلیل قهرمانان ورزشی پارالمپیک امارات که در محل اداره کل بهزیستی استان البرز برگزار شد گفت : شما عزیزان باعث افتخار اینجانب و همکارانم در مجموعه بهزیستی و البته افتخار مردم استان البرز هستید که مراتب قدردانی و سپاسگزاری را در این جلسه به شما دوستان و خانواده های مهربان و فداکارتان که بحق از هیچ کوشش و تلاشی برای رشد و تربیت و تعالی شما فرزندان عزیز فروگذار نیستند اعلام میدارم.

مدیر کل بهزیستی گفت: تمام تلاش خود را بکار میبندیم که بتوانیم مبلغ ۲ میلیون تومان اعتبار برای هر کدام از شما عزیزان در خرید تجهیزات ورزشی جذب و پرداخت نمائیم و با توجه به درخواست شما رایزنی لازم را برای رزرو خصوصی استخر دانشگاه خوارزمی انجام میدهیم.

وی در ادامه گفت : برای رفاه حال معلولین و کسب مهارت بیشتر جذب مربیان کاربلد و تخصصی برای افرادی که نیاز به تمرینات خاص دارند بدلیل داشتن معلولیتهایی مثل نابینایی و ناشنوایی را در دستور کارمان قرار خواهیم داد.

 بیات نژاد ضمن قدردانی از تلاش هیئت‌های ورزشی جانبازان و معلولان  استان در راستای پرورش استعدادهای ورزشی معلولان و جانبازان استان بیان کرد: باید از قهرمانان و ظرفیت‌های ورزشی استان در جهت احیا ورزش معلولان بهره‌مند شده و این مهم در دستور کار قرار گیرد.

مدیر کل بهزیستی استان در پایان گفت : امیدوارم هر روز مسیر زندگی و پیشرفت شما هموارتر شود و افتخار های بیشتر و مکرری را برای استان البرز کسب نمائید و ما نیز در مجموعه بهزیستی آنچه در توان داریم بکار میبندیم که اولویت را در حوزه توانبخشی به اموری چون ورزش معلولین بدهیم که نه تنها سازنده و پرورش دهنده جسم است که همانا روح جوانمردی و فداکاری و اخلاق را نیز در شما تقویت خواهد کرد.

 

ارسال نظرات