فرمانده سپاه سیاهکل گفت:

فتنه ۸۸ موجب آشکار شدن ماهیت خواص بی‌بصیرت شد

سرهنگ داریوش خوشحال تصریح کرد: با توجه به دشمنی استکبار جهانی با انقلاب اسلامی؛ می‌بایست با بصیرت افزایی؛ دسیسه‌های دشمنان را نابود کنیم.
کد خبر: ۸۹۶۸۱۶۳
|
۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۳

سرهنگ داریوش خوشحال در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سیاهکل اظهار کرد: مردم گیلان در هشتم دی‌ماه ۱۳۸۸ یک روز زودتر از مردم سایر نقاط کشور به میدان آمدند تا اعلام کنند با گوشه چشم ولی‌فقیه؛ دسیسه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند.
وی بابیان اینکه ۹دی سیلی محکم مردم به حمایت از ولایت‌فقیه به فتنه گران بود و آن‌ها را سر جایشان نشاند، گفت: فتنه گران با حمایت سردمداران عبری، عربی و غربی و در رأس آن استکبار جهانی؛ قصد براندازی اصل نظام را داشتند، اما با تدابیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب و به برکت خون شهدا سرکوب شدند.
فرمانده سپاه سیاهکل بابیان اینکه فتنه ۸۸ موجب آشکار شدن ماهیت خواص بی‌بصیرت شد، تصریح کرد: با توجه به دشمنی استکبار جهانی با انقلاب اسلامی؛ می‌بایست با بصیرت افزایی؛ دسیسه‌های دشمنان را نابود کنیم.
سرهنگ خوشحال در خصوص گرامیداشت حماسه ۸ و ۹دی درسیاهکل، خاطرنشان کرد: مانند سال‌های گذشته مراسم باشکوهی با حضور همه مردم فهیم و ولایت مدار سیاهکل بعد از نماز مغرب و عشا پنج‌شنبه در مسجد جامعه سیاهکل برگزار می‌شود تا بار دیگر با آرمان‌های انقلاب و مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای (حفظه الله) بیعت کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار