دبیر کرسی‌های آزاداندیشی دانشگاه آزاد واحد الشتر گفت:به مناسبت حماسه پرشور ۹ دی بزرگداشتی در سالن همایش دانشگاه آزاد واحد الشتر و نمایشگاه کاریکاتور برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۶۸۱۶۴
|
۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۵

نازنین زینب رضایی، دبیر کرسی‌های آزاداندیشی دانشگاه آزاد واحد الشتر در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج از لرستان، اظهار داشت: به مناسبت حماسه پرشور ۹ دی بزرگداشتی در سالن همایش دانشگاه آزاد واحد الشتر و نمایشگاه کاریکاتوری در این دانشگاه برگزار شد.

دانشگاه آزاد واحد الشتر میزبان نمایشگاه کاریکاتور شد

وی افزود: این برنامه باهدف گرامی داشت این روز تاریخی، ارج نهادن به ولایت‌فقیه و آگاه‌سازی هرچه‌تمام‌تر دانشجویان شکل گرفت.
دبیر کرسی‌های آزاداندیشی دانشگاه آزاد واحد الشتر بیان کرد: در این برنامه دانشگاه آزاد واحدالشتر میزبان دانشگاهای علمی کاربردی، دانشگاه ملی و دانشگاه پیام نور بود و دانشجویان با حضوری پرشور این حماسه را گرامی داشتند.

دانشگاه آزاد واحد الشتر میزبان نمایشگاه کاریکاتور شد
وی با اشاره به اینکه در این همایش دانشجویان مستند * قائم‌مقام * را به تماشا نشستند، عنوان کرد: این مستند تاریخی روایتی بدون سانسور و منصفانه از زندگی آیت‌الله منتظری بود که این روایت مبارزات پیش از انقلاب تا فوت ایشان را شامل می‌شد.
رضایی افزود: این اولین باری بود که به‌طور تفصیلی به فرازوفرود آیت‌الله منتظری در نظام سیاسی ایران پرداخته بود.ایشان به‌عنوان قائم‌مقام و رهبر بعد از حضرت امام ره بودندکه با تفکراتی برخلاف نظام و امام از این مقام خلع شدند.

دانشگاه آزاد واحد الشتر میزبان نمایشگاه کاریکاتور شد
وی تصریح کرد: از این اتفاقات به خاطر حساسیت‌های سیاسی فراوان کمتر روایت‌شده و بسیاری از شخصیت‌های سیاسی به‌سختی حاضر به مصاحبه می‌شدند که تماشای این مستند جواب خیلی از شبهات را می‌داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات