خبرهای داغ:
کانون بسیج جامعه پزشکی سپاه ناحیه مقاومت بسیج دزفول:
کد خبر: ۸۹۶۸۱۸۰
|
۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۸

 بسم الله الرحمن الرحیم

یُرِیدُونَ لِیُطْفِؤُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ

می خواهند نور خدا را با دهانهای خود خاموش کنند ولی خدا کامل کننده نور خویش است هرچند که کافران را خوش نیاید. (سوره صف _ آیه ۸)

حماسه سترگ ۹ دی ماه روز بیداری و هوشیاری و وحدت ملت ایران اسلامی بود، این حماسه عظیم در سی امین سال عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تجلی قدرت الهی در هویت اسلامی و بنیان مردمی انقلاب بود که با الهام از فرهنگ عاشورایی، فتنه گران داخلی و توطئه چینان خارجی را مرعوب ساخت و بین تکلیف گرایان حسینی بامنحرفان فریب خورده و دنیاطلبان داخلی و اسلام ستیزان خارجی شاخص شد .
آری این روز بلوغ سیاسی و اجتماعی مردم ایران و پیروزی بر همه دشمنان و روز ضربت ایران به دشمنان قسم خورده بود که باید به چنین روزی افتخار کرد، روزی که نشان داد که مردم پای آرمان‌های انقلاب جان خواهند داد.
ملتی که در ۹ دی حماسه آفرید همان ملتی است که بارها با مهارت شناخت و بصیرت خود بر دهان استکبار و جبهه باطل و یاوه گویان مشت سنگینی را فرود آورد و همچنان که رهبر و مقتدایمان فرمودند : ” این فتنه، صرفا منحصر به حضور عده ای افراد در خیابانها نبود، بلکه ناشی از یک بیماری بود که با اقدامات سیاسی و امنیتی قابل دفع شدن نبود، و به یک حضور عظیم مردمی نیاز داشت ، که چنین هم شد” . همانگونه که در ابتدای انقلاب، محرم به کمک این مردم آمد و امام خمینی(ره) فرمود خون بر شمشیر پیروز است، در قضایای ۹ دی هم، عاشورا به کمک ملت آمد و حماسه بزرگ و ماندگاری را خلق کرد.
و در پایان باید اذعان کرد که حماسه بزرگ ۹ دیماه نقطه هزیمت فتنه ۸۸ و صحنه‌ نمایش اقتدار، بصیرت و ولایت‌مداری ملت ایران در یکی از حساس‌ترین و الهام‌بخش ترین مقاطع تاریخی انقلاب و کشور به شمار می‌رود.
کانون بسیج جامعه پزشکی سپاه ناحیه مقاومت بسیج دزفول در هشتمین سالگرد حماسه ماندگار ۹دی بار دیگر بیعت خود را با مقام معظم رهبری تجدید کرده و همگان را به وحدت حول محور ولایت مطلقه فقیه دعوت می‌نماید.

روابط عمومی کانون بسیج جامعه پزشکی سپاه ناحیه مقاومت بسیج دزفول

ارسال نظرات
پر بیننده ها