خبرهای داغ:
مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه آذربایجان شرقی:

جرم بزرگ فتنه گران ایستادن در برابر قانون و ولایت بود

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه عاشورا در همايش ائمه جماعات و روحانيون سپاه ملكان جرم بزرگ فتنه گران سال 88 را ايستادن در برابر قانون و مبارزه با اصل ولايت فقيه دانست كه هدف و آرمان دشمن نيز برانداختن ولايت فقيه و تاراج اسلام است.
کد خبر: ۸۹۶۸۱۹۴
|
۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۵

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن كاملي فر به فرا رسيدن سالروز حماسه نهم دي اشاره و بیان کرد: گناه بزرگ فتنه گران به هيچ وجه قابل بخشش نيست چراکه فتنه گران هنگامي اين فتنه ها را انجام دادند كه جمهوري اسلامي ايران با حضور چهل ميليوني رأي دهندگان، الگوي بزرگي از دموكراسي مردمي را در حال معرفي به جهان بود.

وی گفت: فتنه گران با همكاري استكبار و دشمنان داخلي و خارجي كاري كردند كه ملت بزرگ و شهيدپرور ايران نتوانستند جشن پيروزيشان را برگزار كنند و اين فتنه گران، نظام اسلامي را با چالش روبرو كردند.

 حجت الاسلام کاملی فر افزود: هدف آن ها براندازي نظام مقدس جمهوري اسلامي بود ولي مردم در نهم ديماه سال 88 به دشمنان داخلي و خارجي گفتند كه ايران، سرزمين اهل بيت(ع) است و تا آخرين قطره خون از نظام مقدس جمهوري اسلامي و ولايت فقيه دفاع خواهند كرد.

جرم بزرگ فتنه گران ایستادن در برابر قانون و ولایت بود

حجت الاسلام كاملي فر، به عبرت هاي عاشورا و درس هايي كه از واقعه عظيم عاشورا بايد گرفت اشاره و ولايت فقيه را عمود و خيمه و ركن اصلي اسلام در عصر غيبت امام زمان (عج)معرفي كرد.

 وی اضافه کرد: بايد از ولايت فقيه صيانت كنيم و انتظار ولي فقيه از ما تلاش و كوشش خستگي ناپذير در مقابله با دشمنان اسلام و تلاش در جهت اعتلاي جامعه و خدمت به مردم  است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار