قدیری ابیانه:

مردم در 9 دی کمر دشمن را شکستند

فعال سیاسی گفت: فتنه بعدی قرار است اجتماعی باشد، روی مشکلات مردم دست گذاشته‌اند و کارگران بیکار، معلمان و کارمندان ناراضی را علیه نظام تحریک می‌کنند و می‌گویند برای احیای حقوقتان تلاش کنید.
کد خبر: ۸۹۶۸۲۲۸
|
۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمدحسن قدیری ابیانه شامگاه پنج‌شنبه در مراسم روز بصیرت در مسجد جامع بادرود، اظهار کرد: دشمن همواره نقشه‌هایی برای ما می‌ریزد، آیا اگر افرادی در سال 88 پایشان لغزید این خطر وجود ندارد که پای دیگران ‌هم بلغزد؟

وی افزود: در سال 58 مردم ایران به جمهوری رأی دادند یعنی ما جمهوری می‌خواهیم که بر مبنای قران و احکام اسلامی باشد و از بین افراد مؤمن و دلسوز افرادی را انتخاب کردند تا کشور بر اساس نظام جمهوری اداره و احکام اسلامی هم اجرا شود.

این فعال سیاسی تصریح کرد: در هر کشوری انتخابات به شکل مستقیم و برخی انتخابات غیرمستقیم برگزار می‌شود، انتخابات غیرمستقیم مثل خبرگان که رهبر را انتخاب می‌کنند و برخی انتخابات مستقیم هستند مثلاً ریاست جمهوری و در برخی جاها به‌صورت غیرمستقیم رئیس‌جمهور را انتخاب می‌کنند در ایتالیا، پاکستان، آلمان و هند غیرمستقیم رئیس‌جمهور انتخاب می‌شود و کسی انتخاب می‌شود که یک رأی بیشتر بیاورد.

وی گفت: در فتنه 88 مقام معظم رهبری برای اینکه موضوع برای مردم روشن شود از معترضین خواستند با اینکه اعتراض و شکایت تمام‌ شده اما ما حاضریم 10 درصد از صندوق‌ها از اول جلوی دوربین‌ها شمرده شود اما سران فتنه گفتند نه همین‌که ما می‌گوییم، معلوم شد جمهوریت و اسلامیت را قبول ندارند.

قدیری ابیانه اذعان کرد: در انتخاباتی که روحانی رأی آورد سایر کاندیداها علاوه بر عرض تبریک به او گفتند ما حاضریم به شما کمک کنیم و بدون اعتراض آرا را قبول کردند و با اینکه کاندید رقیب به آرای انتخاباتی این دوره ریاست جمهوری اعتراض داشت اما وقتی شورای نگهبان صلاحیت را تأکید کرد او هم قبول کرد.

وی تاکید کرد: در سال 88 تخلف در انتخابات یک بهانه بود و آنان اصل نظام را نشانه رفتند و در روز عاشورا نشان دادند هدف اسلام است، خیلی از افراد بودند که سوابق مثبتی داشتند اما منحرف شدند.

سفیر اسبق ایران در مکزیک خاطرنشان کرد: چگونه در یک کشوری با یک رأی بیشتر نتیجه مشخص می‌شود اما کسی با 11 میلیون رأی برنده محسوب نمی‌شود؛ در تاریخ هم زبیر کسی بود که در دفن حضرت زهرا(س) شرکت کرد اما بعد بر روی حضرت علی(ع) شمشیر کشید، شمر هم یک جانباز جبهه حق علیه باطل بود و تا شهادت پیش رفت و 14 بار به مکه رفته بود اما در آخر بر روی امام حسین(ع) شمشیر کشید و همه‌چیز را خراب کرد، این نشان می‌دهد باید خیلی مواظب باشیم.

وی تصریح کرد: دشمنان در فتنه 88 خواستند اتحاد ملت را بشکنند اما مردم در صحنه حاضر شدند و کمرشان شکست، با این همه دشمن امیدوار است و دنبال فتنه‌های بعدی بوده، فتنه 78 اتفاق افتاد و اراذل‌ و اوباش به آن‌ها پیوستند فتنه 88 سیاسی بود و فتنه بعدی قرار است که اجتماعی باشد و روی مشکلات مردم دست گذاشته‌اند؛ کارگران بیکار، معلمان و کارمندان ناراضی را علیه نظام تحریک می‌کنند و می‌گویند برای احیای حقوقتان تلاش کنید بر روی خانواده‌های شهدا هم‌دست می‌گذارند، آنان بر روی نقطه نارضایتی‌های مردم دست می‌گذارند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار