امام‌جمعه نظرآباد:

سینه‌چاکان فتنه پاسخگو نظام و ملت باشند

امام‌جمعه شهرستان نظرآباد گفت: در فتنه سال 88 از مردم برای رسیدن به منافع سیاسی سو استفاده شد که در حال حاضر لازم است سینه‌چاکان فتنه پاسخگوی نظام جمهوری اسلامی و مردم باشند.
کد خبر: ۸۹۶۸۲۳۳
|
۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ،  حجت‌الاسلام‌والمسلمین جعفر محسن زاده امام‌جمعه نظرآباد شامگاه پنج‌شنبه در مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی که در مسجد جامع روستای تنکمان برگزار شد، گفت: در آستانه حماسه عظیم ملت غیور ایران اسلامی که در 9 دی سال 88 اتفاق افتاد، موظف هستیم تبیین و روشنگری مسائل سیاسی در جامعه را در دستور کار قرار دهیم.

سینه‌چاکان فتنه پاسخگو نظام و ملت باشند

وی با تأکید بر اینکه مردم ایران از بصیرت و آگاهی سیاسی و مذهبی بالایی برخوردار هستند، افزود: ملت ایران موفق شد یک کودتای خزنده و خطرناک که با هدایت بیگانگان در کشور شکل گرفت بود و با حمایت و دید ضدانقلاب سعی داشت حکومت را متزلزل کند را ریشه‌کن کنند.

امام‌جمعه نظرآباد بیان داشت: دشمن سعی داشت انقلاب را تحت شعاع قرار دهند که مردم با حضور یکپارچه در صحنه حاضر شدند و فراجناحی به مقابله با دسیسه دشمن پرداختند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسن زاده بابیان اینکه لازم است عوامل و هویت فتنه به معنای حقیقی شناخته شود، تأکید کرد: مردم با شناخت و بررسی انگیزه بیگانگان و اشخاص شاخص در جریان فتنه است که می‌توانند در آینده نیز آگاه و درست نسبت به فتنه اقدام کنند.

وی با تأکید بر اینکه دیدگان بصیر نظام اسلامی دسیسه فتنه گران را از بین برد، یادآور شد: رهنمودهای مقام معظم رهبری و دید انقلابی بود که موفق شدیم دسیسه فتنه گران را از بین ببریم.

امام‌جمعه نظرآباد دلیل توهین و هجمه‌ها علیه نظام و حکومت، توسط دشمنان را تدبیر و آگاهی مثال‌زدنی رهبر معظم انقلاب دانست و اظهار داشت: در تمامی شرایط فرامین رهبر معظم انقلاب بوده است که کشور را نجات داده و باعث موفقیت ایران اسلامی و انقلاب شده است از همین رو دشمن سعی دارد با هجمه علیه نظام و کشور به مقابله با حکومت بپردازد.

وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف فتنه سال 88 ایجاد دوقطبی در جامعه و تشکیل اختلاف میان افراد در حکومت اسلامی است، گفت: حماسه 9 دی توسط تمامی گروه‌های سیاسی اتفاق افتاد و بیانگر اتحاد در حکومت اسلامی ایران بوده است.

امام‌جمعه نظرآباد خاطرنشان کرد: برخی از افرادی که سعی دارند از جامعه و مردم سو استفاده کنند، دین را ابزاری قرار داده‌اند برای رسیدن به ابزار سیاسی درحالی‌که باید با توجه به خدا تقوا را عمل کنیم و با دین‌داری محض در انجام فعالیت‌ها سیاست‌گذاری مناسب داشته باشیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسن زاده با تأکید بر حضور جوانان در جامعه و استفاده از انرژی و هوش این قشر از مردم، متذکر شد: بر اساس تحلیل‌های واقع بینانه، فتنه سال 88 توسط دشمن، نقشه یک کودتای حساب‌شده و جدی بود که اصل نظام را نشانه گرفته بودند.

وی سران فتنه در داخل کشور را یک عده خواص قدرت‌طلب، بی‌بصیرت خواند و متذکر شد: سینه‌چاکان فتنه باید پاسخگوی نظام و ملت ایران باشند چرا که آن‌ها افرادی بودند که شیرینی انتخابات سال 88 را به کام مردم تلخ کردند و ملت ایران را طعمه‌ای برای رسیدن به منافع سیاسی خود قراردادند.

امام‌جمعه نظرآباد در ادامه با اشاره به اینکه مردم برای ادای حق خود به‌نظام در انتخابات شرکت کردند، افزود:در حال حاضر نیز مشکلات بسیاری ازجمله مشکل اقتصادی در کشور وجود دارد که مسئولان خود را به خواب‌زده‌اند.

•  درمان بیماری اقتصاد با بستن درهای واردات میسر است

حجت‌الاسلام محسن زاده با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب از مسئولان درخواست داشته است که شعار "اقتصاد مقاومتی" را از زبان بیرون کنند، بیان داشت: راه درمان بیماری اقتصاد ایران این است که از ظرفیت‌های داخلی استفاده کنیم و دروازه‌های کشور را رو به واردات ببندیم.

وی پیوند مردم با رهبر نظام حکومت جمهوری اسلامی ایران ناگسستنی برشمرد و تأکید کرد: این مهم را می‌توان از حضور همیشگی مردم در شرایط حساس جامعه برداشت کرد.

امام‌جمعه نظرآباد یادآور شد: برخی از افراد که نان‌ونمک انقلاب را خورده‌اند بی‌بصیرت هستند اما مردم بدون در نظر گرفتن شایعه‌ها و هجمه دشمنان به آرمان‌های انقلاب پایبند بوده‌اند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسن زاده با بیان اینکه پیام 9 دی بسیار حائز اهمیت بوده لازم است آن را درک کنیم، تصریح کرد: مردم همواره در جهت فرامین ولایت‌فقیه حرکت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه برخی از چهره‌های معروف سیاسی از کنار بیانات رهبر انقلاب عبور می‌کنند، یادآور شد: این افراد در ضمنی دشمن حرکت می‌کنند و سعی دارند جامعه را در راستای هرج  مرج هدایت کنند.

امام‌جمعه نظرآباد با بیان اینکه دشمن همین‌الان در حال تیز کردن صلاح خود است تا به‌نظام و مردم انقلابی ضربه وارد کند،عنوان کرد: باید ماهیت و هویت‌ها را دنبال کنیم، سران فتنه که در حصر هستند بدانند مورد رفعت انقلاب اسلامی قرار دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار