نماینده، ولی فقیه در استان خراسان‌رضوی گفت: بنده ضد‌فرهنگ و موسیقی نیستم، بار‌ها توضیح داده‌ام مبنای فقهی بنده در مسئله موسیقی با مبنای رهبری و امام تفاوتی ندارد.
کد خبر: ۸۹۶۸۲۴۵
|
۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ آیت‌الله سید احمد علم الهدی در دیدار با دانشجویان و نخبگان شهرستان سبزوار با اشاره به اهمیت التزام به ولایت فقیه در نظام اسلامی اظهار داشت: التزام و اعتقاد به ولایت‌فقیه دو مقوله جدا هستند، ولی افرادی که قرار است در نظام اسلامی فعالیت کنند و به آن‌ها سمت‌هایی واگذار شود باید به ولایت فقیه التزام داشته باشند.

نماینده، ولی فقیه در استان خراسان‌رضوی عنوان کرد: ما در نظام اسلامی دادگاه تفتیش عقاید نداریم و همه افراد جامعه از آزادی برخوردارند، اما در حوزه عملیات سیاسی که با احساسات و عواطف همراه است نباید دچار افراط و تفریط شویم و باید نسبت به ولایت فقیه التزام عملی داشته باشیم.

آیت‌الله علم‌الهدی با بیان اینکه امروز ما در جنگ با دشمن هستیم، افزود: دشمن می‌خواهد ما در صحنه نباشیم و تلاش دارد هرکس که در توسعه ولایت تلاش می‌کند را از صحنه بیرون کند از همین رو هر حرفی را که بنده می‌زنم، از اول و آخرش را می‌زنند و منتشر می‌کنند.

وی با اشاره به مسئله برگزاری کنسرت‌ها در شهر مشهد اظهار داشت: بنده ضد‌فرهنگ و موسیقی نیستم، بار‌ها توضیح داده‌ام مبنای فقهی بنده در مسئله موسیقی با مبنای رهبری و امام تفاوتی ندارد، بنده معتقدم هنر نقشی در زندگی انسان دارد و غذای احساس محسوب می‌شود.

امام‌جمعه مشهدمقدس تاکید کرد: برگزاری کنسرت هنر نیست بلکه ابتذال است و ما با ابتذال مخالف هستیم. بنده معتقدم بزرگترین ظلم در حق موسیقی شده، زیرا موسیقی را در اختیار ابتذال در آورده‌اند. در حریم حضرت رضا (ع) نباید ابتذال صورت بگیرد. بنده یک طلبه هستم و وظیفه دارم مسائل دین را بگویم و حرام و حلال خدا را اعلام کنم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها