خبرهای داغ:
با حضور رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین صورت گرفت؛
همزمان با دانشگاه های آزاد اسلامی سراسر کشور، خانه ی نشریات دانشجویی واحد قزوین نیز با نام "شهید عباس آسمیه" افتتاح شد.
کد خبر: ۸۹۶۸۲۷۰
|
۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، در مراسم افتتاح این پایگاه فرهنگی، دکتر موسی خانی رییس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین به همراه هیات رییسه ی این دانشگاه از دستاوردها و تولیدات فرهنگی در حوزه ی نشریات دانشجویی دیدن کردند.
دکتر موسی خانی در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از همه ی مسوولان دانشگاه آزاد اسلامی به خصوص دکتر ولایتی ریاست هیات امنا و هیات موسس، دکتر رهبر ریاست دانشگاه و دکتر کلانتری معاونت دانشجویی – فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: جا دارد از دکتر اکبری معاونت دانشجویی – فرهنگی واحد قزوین و حجت الاسلام صفی خانی مدیرکل فرهنگی این دانشگاه و همه ی فعالان این حوزه قدردانی کنم.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین افزود: به لطف پروردگار فعالیت های بسیار خوبی در حوزه ی فرهنگ صورت گرفته و نشریات ما توانسته اند در کشور مقام های خوبی کسب کنند؛ امیدواریم این دفتر که به نام شهید بزرگوار عباس آسمیه است، بتواند در تداوم راه شهدای عزیز و توسعه ی امور فرهنگی و توفیقات فرهنگی برای انقلاب اسلامی که یک انقلاب فرهنگی بوده بتواند گام های خوبی بردارد و کشور ما بتواند ابرقدرت فرهنگی جهان باشد و کما اینکه در حال حاضر هم در زمره ی پیشرفته ترین کشورهای فرهنگی در جهان قلمداد می شود.
وی در پایان یادآور شد: امیدوارم همه ی ما زیر سایه ی مقام عظمای ولایت در تحقق اهداف انقلاب اسلامی و امام راحل (ره) تلاش کنیم.
9001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها