خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در مازندران به نقش ویژه و اثرگذار رهبر معظم انقلاب اسلامی در خنثی کردن فتنه ۸۸ اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری با روشنگری، تدبیر و هدایت‌های عالمانه خود، مانع از تحقق توطئه دشمنان در کشور شدند.
کد خبر: ۸۹۶۸۲۷۸
|
۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۹
 مقام معظم رهبری با بصیرت فتنه ۸۸ را خنثی کردند / ۹ دی تجلی ایستادگی ملت در مقابل فتنه‌‌ها و توطئه‌ها است

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله نورالله طبرسی با بیان اینکه ملت ایران با خلق حماسه ۹ دی ‌بار دیگر بصیرت، ولایت‌مداری و دشمن‌شناسی خود را به نمایش گذاشتند، گفت: مردم با حضور خودجوش در حماسه ۹ دی بساط فتنه‌گری را در کشور جمع کردند.

وی به نقش ویژه و اثرگذار رهبر معظم انقلاب اسلامی در خنثی کردن فتنه ۸۸ اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری با روشنگری، تدبیر و هدایت‌های عالمانه خود، مانع از تحقق توطئه دشمنان در کشور شدند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید بر اینکه مسؤولان باید از همه ظرفیت‌ها برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر سالروز حماسه نهم دی بهره گیرند، خاطرنشان کرد: حفظ و تقویت این حماسه ارزشمند وظیفه و تکلیف همگان است.

وی به اظهارات رهبر انقلاب در صحبت‌هایی که با سران فتنه داشتند، اشاره کرد و ادامه داد: جمهوری اسلامی بهترین رفتار را با فتنه‌گران داشت، هدف این افراد براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی بود و انتخابات را بهانه‌ای برای رسیدن به اهداف شوم خود قرار دادند.

آیت‌الله طبرسی تصریح کرد: حماسه سترگ ۹ دی در تاریخ ایران اسلامی ثبت و ماندگار شد و مردم خداجو و ولایی کشورمان همواره پاسدار ارزش‌ها و دستاوردهای نظام هستند و در مقابل دشمنان ایستادگی می‌کنند.

وی افزود: ایمان، بصیرت، وحدت و ولایت چهار عنصر مهم در حماسه ۹ دی بود و خفت و خواری دشمنان نظام در چنین روز بزرگی یک بار دیگر برای جهانیان ثابت شد.

امام جمعه ساری اظهار کرد: برخی‌ها دین دارند اما بصیرت ندارند، دشمن و سنگر را نمی‌شناسند و نقشه‌های دشمن را نمی‌دانند، این روشنگری مقام معظم رهبری بود که با بصیرت و سخنرانی‌های قاطعانه این توطئه و فتنه را خاموش کردند.

وی با بیان اینکه دشمن همواره با ترفندهای گوناگون سعی در مخدوش کردن روحیه ولایی ملت ایران دارد ادامه داد: این ملت به برکت ولایت فقیه در جهان دارای اقتدار و عظمت است؛ ۹ دی تجلی ایستادگی ملت در مقابل فتنه‌‌ها و توطئه‌ها است.

نماینده ولی فقیه در مازندران تصریح کرد: کسی نمی‌تواند فتنه ۸۸ را با تعابیر جدید رسانه‌ای و یا تفاسیر محفلی انکار و یا آن را کمرنگ جلوه دهد و زمینه‌های حضور دوباره جریانی را فراهم کنند که با حصن حصین انقلاب اسلامی یعنی ولایت مطلقه فقیه هیچ نسبتی نداشته و با اندیشه سکولار، هوای هم‌نوائی با نظام سلطه جهانی را در سر می‌پروراند.

آیت‌الله طبرسی با بیان اینکه حماسه ۹ دی بهترین و آگاهانه‌ترین حرکت خودجوش مردم برای دفاع از ستون خیمه انقلاب اسلامی بود اظهار کرد: این حرکت بزرگ در واقع اتحاد حول محور ولایت فقیه بود و باید به عنوان روز ماندگار در تاریخ انقلاب و ایران بماند.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: این نظام به آسانی به دست نیامده است، بلکه حاصل حداقل نیم قرن مجاهدت شهدایی است که به رهبری امام خمینی (ره) به پیروزی رسید و اکنون سکان‌دار آن امام خامنه‌ای است.

وی گفت: حرکت خودجوش و پرخروش، ۹ دی ۸۸، یک حماسه تاریخی بی نظیر بود و حضور به موقع و انسجام مردم در این روز در تاریخ ماندگار خواهد شد و امیدواریم ملت ایران پاسدار این حرمت‌ها باشند.

امام جمعه ساری خاطرنشان کرد: حماسه ۹ دی، تجلی بارزی از هویت انقلاب دینی و حاکمیت روح دیانت بر مردم بود؛ فتنه‌ای اتفاق افتاد که این فتنه شعار حق و باطل را در هم آمیخت که مهم‌ترین هدف دشمنان، براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

وی افزود: متأسفانه در فتنه ۸۸، عده‌ای آلت دست دشمنان شده بودند و آب در آسیاب دشمن می‌ریختند ولی بعد از اینکه ملت ایران متوجه توطئه‌های دشمنان شدند، در صحنه حاضر شدند و جواب دندان‌شکنی به دشمنان و فتنه‌گران دادند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه ۹ دی نشان داد دشمنان همیشه به دنبال فتنه، توطئه، نفوذ، اختلاف و تفرقه میان ملت ما هستند گفت: برنامه‌های فتنه در خارج از کشور، برنامه‌ریزی شده بود و در داخل توسط برخی افراد جاهل و نادان که وارد جریان شدند، اجرا شد.

وی افزود: حماسه ۹ دی به جهانیان ثابت کرد مردم در برابر توطئه‌ها بیدار هستند و مملکت خود را دوست دارند، گوش به فرمان رهبرشان هستند و در همه زمینه‌ها حضوری گسترده دارند؛ ۹ دی، به مردم نشان داد اگر کسی تقوا نداشته باشد نمی‌تواند انسان بصیری باشد و سرانجام در انتخاب مسیر دچار گمراهی می‌شود.

امام جمعه ساری در پایان گفت: ۹ دی، شکست کودتای مخملی بود که زمینه گسترش اسلام را در منطقه و جهان فراهم کرد و به دست آوردن بصیرت بی نظیر مردم در فضای پر از فتنه سال ۸۸ برای کشور ما فرصتی بود تا مردم عوامل فتنه را بشناسند.

ارسال نظرات