خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز گفت :

9دی غلبه جنود اللهی بر جنود شیطانی بود

سرهنگ حیدری فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز گفت : 9دی غلبه جنود اللهی بر جنود شیطانی بود و همه مردم بدون نگاه های جناحی در راهپیمایی حضور پیدا کردند و همه آمدند از انقلاب اسلامی حمایت کردند و حرمت شکنی های عده ای غافل و مزدور وابسته به استکبار به مقدسات مسلمانان اهانت کردند .
کد خبر: ۸۹۶۸۲۹۶
|
۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲

سرهنگ علیرضا حیدری در گفت و گو اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج درباره حماسه عظیم نه دی اظهار داشت : حضور حماسه ساز مردم در 9 دی ماه 88 نقطه عطفی بود در تاریخ انقلاب اسلامی ، نه دی برگ زرین دیگری بر افتخارات ایران اسلامی بود .
وی در ادامه بیان داشت : حماسه نه دی یک نماد عزت و اقتدار همرا با بصبرت مردمی بود و مردم نشان دادند تا پای جان برای حفظ انقلاب اسلامی و ارزش های اسلامی  آرمان های انقلاب اسلامی ایستادند و با صدای بلند و رسا اعلام کردند اگر دشمنان در برابر دین و اسلام مقاومت و ایستادگی کنند در مقابل تمام دنیا خواهند ایستاد .
وی ادامه داد : نه دی همچون روز 22 بهمن یوم الله و ماندگار گردید ، مردم کشور عزیزمان در مقابل نقشه های شوم استکبار که به فکر براندازی نظام بودند و دشمنان داخلی و خارجی را مایوس کردند و قلب امام زمان (ع) و نایب بر حقش مقام معظم رهبری (مدظلعالی) شاد کردند .
حیدری گفت : نه دی غلبه جنود اللهی بر جنود شیطانی بود و همه مردم بدون نگاه های جناحی در راهپیمایی حضور پیدا کردند و همه آمدند از انقلاب اسلامی حمایت کردند و حرمت شکنی های عده ای غافل و مزدور وابسته به استکبار به مقدسات مسلمانان اهانت کردند .
 فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز گفت : روز نه دی گفتن نه به فتنه گران و آری گفتن ملت غیور ایران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود ، نه دی مردم ما تیر خلاص را به طرف سران قتنه شلیک کردند و در روز نه دی مردم دوباره به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آری گفتند و با حضور خوجوش مردم دی تهران و در استان های دیگر به جهانیان نشان دادند که مردم ایران قدر شناس هستند و دشمنان داخلی و خارجی خود را می شناسند و هرگز فریب نیرنگ هخا و نقشه های دشمن را نخواهند خورد .
وی خطاب مسئولین گفت : مسئولین قدر این مردم را بدانند و بعضی ها می خواهند این جریان فتنه به فراموشی سپرده شود ، همین مردم اگر در حماسه نه دی حضور پیدا نمی کردند این مسئولین الان مسئول نبودند .
سرهنگ حیدری در جواب خبرنگار که گفت نقش خواص در فتنه 88 را چگونه ارزیابی می کنید گفت : بعضی از خواص دوران پیامبر به دلیل عدم بصیرت و تقوا ، مثل طلعه و زبیر در مقابل امیرالمومنین ایستادند و امروز در فتنه 88 نیز بعضی از خواص در مقابل نظام اسلامی ایستادند و مردود شدند و ان شالله این درسی باشد برای سایرین که در مقابل این همه فتنه هایی که در آخر الزمان است با بصیر باشیم .
3001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار