خبرهای داغ:
مجامع علوی و فاطمی بسیج دانش آموزی استان قزوین به مناسبت حماسه۹ دی بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۸۹۶۸۳۰۱
|
۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مجامع علوی و فاطمی بسیج دانش آموزی استان قزوین به مناسبت حماسه۹ دی بیانیه ای صادر کرد که متن آن به شرح ذیل می باشد:
بسم الله الرحمن الرحیم
شور حسینی و غیرت اعتقادی، ملت ایران را در 9 دی سال 88 به خیابان های سراسر کشور کشاند تا با خلق حماسه ای عظیم، از حمیت مذهبی، ملی و انقلابی؛ بساط ۸ ماهه ی فتنه را جمع کنند ...
"مقام معظم رهبری"
در تبیین تفاوت های اساسی مابین محیط های سیاسی معاویه ای و یزیدی می توان به سخنان مقام معظم رهبری اشاره کرد که فرمودند در زیر پرچم پیغمبر؛دشمن معلوم بود، دوست هم معلوم بود. در زیر پرچم امیر المومنین؛ دشمن و دوست آنچنان واضح نبود. دشمن همان حرف هایی را میزند که دوست می زند، همان نماز جماعت را که در اردوگاه امیر المومینین می خواندند،  در اردوگاه طرف مقابل هم، در جنگ صفین، جمل و نهروان می خواندند. پس در یافت می شود که در زیر پرچم اباعبداالله که دشمن جبهه ی مقابل ایشان کعبه را آتش می زند و در عیان شراب می نوشد و با بوزینه و سگ بازی می کند ماهیت جبهه ی دشمن برای همگان معلوم بود ماهیت جبهه ی حق و حقانیت ایشان نیز معلوم بود.
اما در زیر پرچم امیر المومنین بود که چه در جمل و چه در صفین و نهروان تمایز دشمن و دوست برای افراد کم بصیرت آنچنان واضح نبود چرا که دشمن خود مدعی تعهد به اصول حکومت اسلامی بوده و بلکه خودرا صاحب حق حاکمیتی اسلامی و مدافع ان قلمداد می نمود و به قول رهبر معظم انقلاب هم در اردوگاه حق نماز جماعت برگزار می شد و هم در اردوگاه مقابل..
و این همان فصل مشترک بسیار اساسی و مشخص است مابین قیام عاشورای 61 هجری و قیام عاشورایی 9 دی 88.
9 دی روزی ویژه در تاریخ انقلاب اسلامی است. 9 دی بازتولید حماسه ی امام حسین در عاشورای 61 هجری است. مردم در 9 دی نشان دادند که نخبگان حقیقی هستند چرا که تنها حضور آنان بود که هشت سال دفاع مقدس را به سرانجام رسانید ..
9 دی (نه) به کسانی بود که ایران اسلامی را با کشور های شرق اروپا اشتباه گرفته بودند. 
9 دی (نه) به استکبار نوین غربی در سلطه بر ملت ها بود. نکته ی افتخار آمیز حماسه ی 9 دی برای مردم، عمل بر حسب تکلیف بود.
9 دی نماد روز بصیرت است؛ ولی این بیداری باید منوط به یک روز نباشد و تداوم داشته باشد، و باید همه زوایای آن بازخوانی شود؛ تا فتنه گران را رسوا سازد و دیگر مجالی برای این چنین کارهایی به آنها ندهد.
 
حماسه ی 9 دی تجلی میثاق با ولایت؛شکوه و بصیرت مردم ایران و عظمت پیروزی مردم بر فتنه گران است و پیروزی اخیر جبهه ی مقاومت در امتداد  روحیه ی مجاهدین حماسه 9 دی بوده است.
 مبارزه ی اندیشه ی ناب محمدی با تفکر الحادی همواره درطول تاریخ انقلاب نشان داده است که مردم با بصیرت ایران دستهای پشت پرده فتنه گران و گرگهای در لباس میش همچون آمریکا را نقش بر آب کرده است.
والسلام علیکم
1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها