به همت لشکر 10عملیاتی حضرت سیدالشهدا (س) برگزار شد ؛
همایش بزرگ بصیرت افزایی با محوریت «حراست از کیان خانواده» با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه و فرمانده لشکر 10عملیاتی حضرت سیدالشهدا (س) در کانون شهید سبحانی سپاه امام حسین (ع) کرج برگزار شد .
کد خبر: ۸۹۶۸۳۰۲
|
۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام والمسلمین دکتر اسماعیلی مدرس حوزه و دانشگاه در همایش بزرگ بصیرت افزایی با محوریت «حراست از کیان خانواده» که صبح پنج‌شنبه ر کانون شهید سبحانی سپاه امام حسین (ع) کرج برگزار شد ،اظهار کرد: در ناتو فرهنگی مراکز صنعتی و تجاری و یا پالایشگاه‌های نفتی و نیروگاه‌ها مورد تهدید نیست بلکه در این نوع تهاجم، نهاد خانواده مورد تهدید و هجمه اساسی دشمن قرار می گیرد.

وی با اشاره به اینکه چگونه زندگی آرام و شاد خدایی داشته باشیم گفت : از نظر اسلام اساس زندگی را ریشه زندگی و خانواده را زن تشکیل میدهد.

وی افزود :این همایش هم برا ی احترام به خانوادها برگزار گردیده است ایشان ضمن تقدیر تشکر از دستندرکاران برگزاری این همایش خاطر نشان کرد : از پیامبر اکرم حضرت محمد مصطفی (ص) روایت داریم که هر زمان که حضرت فاطمه زهرا (س) به پیامبراسلام می امدند رسول خدابه احترام ایشان می ایستادن و چند قدم جلو می آمدند.

مدرس حوزه و دانشگاه گفت : دشمن این دفعه سنگر مهم‌تری با نام خانواده را تهدید کرده و در حقیقت با بهره گیری از انواع ابزارهایی که در اختیار دارد در صدد اجرای جنگ نرم از طریق ضربه زدن به نهاد خانواده است.

وی گفت: دشمن در این راستا برنامه ریزی‌های دقیقی انجام داده است و اینترنت و فضای مجازی را به عنوان یکی از روش‌های نفوذ دشمن در نهاد خانواده ها به عنوان ابزارهای ایفای نقش در تخریب خانواده برگزیده است.

حجت الاسلام اسماعیلی افزود: امروزه یکی از مشکلاتی که گریبان‌گیر بیشتر خانواده هاست تعامل کم در میان اعضای خانواده است چراکه هم اینک به دلیل مشغله فکری و ذهنی که در افراد خانواده ایجاد شده فرصت کمتری برای گفت‌وگو و  تعامل در میان اعضای این نهاد وجود دارد.

وی با اشاره به توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان نظام در قالب جنگ نرم گفت: جنگ نرم، حربه اصلی دشمنان ملت ایران و نظام اسلامی برای نفوذ در جامعه است و خانواده‌ها باید بیش از پیش در حفظ و حراست از کیان خانواده هوشیار باشند و اجازه ندهند تا دشمنان در این زمینه کاری از پیش ببرند.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر اسماعیلی مهمترین موضوع امروز جامعه را حفظ و حراست از کیان خانواده دانست و گفت: سازندگی و تعامل درون خانواده ساده‌ترین و در عین حال موثرترین موضوع است که می تواند به انسجام نهاد خانواده و در نهایت انسجام و همگرایی کل جامعه منتج شود.

 
خبرنگار بسیجی : شمایلی
ارسال نظرات
پر بیننده ها