نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: مطالبات مردم در مسئله مقابله با گرانی و تامین هستی‌شان در مال باختگی بدون چون و چرا به حق است.
کد خبر: ۸۹۶۸۳۱۸
|
۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ آیت الله سید احمد علم الهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در حرم مطهر رضوی اظهار داشت:  انقلاب اسلامی ایران در ۴۰ سال عمر خود فراز ونشیب های مدیریتی و مشکلات زیادی را به خود دیده اما در همه این سال ها مردم در تمامی عرصه ها حضوری فعال داشته و از انقلاب حافظت کرده اند.

وی بیان داشت: در 9 دی یک نمایشگاهی برای بصیرت مردم دلداده ولایت و رهبری در این نظام به‌وجود آمد و تداوم این بصیرت در این است که مردم این بصیرت را ادامه دهند و در فتنه‌شناسی آن را بکار ببندند.

علم الهدی افزود: دشمن در فتنه ۸۸ با هتک حرمت اهل بیت(ع) و برهم زدن عزاداری مردم ایران اسلامی را شکنجه دادند.

وی در بخش دیگر سخنان خود تصریح کرد: مطالبات مردم در مسئله مقابله با گرانی و تامین هستی‌شان در مال باختگی بدون چون و چرا به حق است. مردم حق دارند مطالبه کنند اما عده ای عربده کش وسط یک عده مطالبه‌گر برحق آمدند و رسانه‌های معاند نیز صدای آنان را به جای صدای این مطالبه‌گران منعکس می‌کنند.

وی تاکید کرد: نباید بگذاریم دشمنان از این مشکلات معیشتی سوء استفاده کنند.

امام جمعه مشهد افزود: مسئولان به مطالبات مردم توجه کنند که کارد به استخوانشان نرسد که بعد بیایند وسط خیابان و فریاد بزنند.

وی ابراز داشت: مشکل ما این است که در دستگاه‌های ما عواملی نفوذ کرده‌اند که از قشر خوش‌گذران جامعه هستند و به فکر قشر آسیب‌پذیر نیستند.

علم الهدی خطاب به وزیر نفت گفت: وقتی مردم می گویند گرانی بنزین همه اجناس را بالا می برد و گران تر می‌کند جواب این مطالبه این نیست که بنزین 1500 تومان از قیمت بنزین در همه کشورها کمتر است.

وی ادامه داد: جناب معاون وزیر! وقتی می‌گویند مرگ و میر جاده‌ای زیاد است نگو برای جلوگیری از مرگ و میر جاده‌ای تعرفه خودروهای وارداتی را کم کنید تا مردم خودروی خارجی خریداری کنند که ایمنی داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، در پایان مردم مشهد را به حضور پرشور در راهپیمایی نهم دی توصیه کرد و گفت: مشت‌های گره‌کرده شما تودهنی محکمی به دشمنان خواهد زد و رسانه‌های خارجی هم اگر مرد هستند این راهپیمایی را پوشش دهند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها