امام جمعه مهربان:

اهمیت 9 دی کمتر از مناسبت های انقلابی دیگر نیست

امام جمعه مهربان در خطبه های نمازجمعه این شهر گفت: 9 دی از این جهت حائز اهمیت بوده و هست و کمتر از از مناسبت های انقلابی دیگر نیست.
کد خبر: ۸۹۶۸۳۲۱
|
۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن مرسلی افزود: به دنبال کودتای خزنده و خطرناکی که با حمایت و هدایت بیگانگان می رفت تمامیت انقلاب و نظام اسلامی را به مخاطره بیاندازد با اراده  پولادین و حضور منسجم و عاشورایی ملت بزرگ و همیشه زنده ایران اسلامی به صورت معجزه ظاهر گردید و آتش فتنه را خاموش کرد.

وی ادامه داد: کودتای مخملی و رنگین که زمانش بیشتر در دست سرویس های وابسته به بیگانه بود و توسط بازی خوردگان بی بصیرت و با تشنگان قدرت و ثروت داخلی میدان داری می شد و برای درک عظمت حماسه حضور نهم دی همواره باید چند مولفه و عوامل رموز فتنه را همه بویژه جوانان بخوبی بشناسند.

حجت الاسلام مرسلی اظهارداشت: برخی نکات عبرت آموز و قابل تامل پیرامون حماسه بزرگ 9 دی این است که به اعتراف دوست و دشمن اگر اقدامات و هشدارهای به موقع مقام معظم رهبری نبود شرایط به گونه ای دیگر رقم می خورد مواردی که مقام معظم رهبری بیان کردند بی بصیرتی حواص و دروغ بستن و اتهام ناحق تقلی در انتخابات و ضرورت تمکین به قانون و عوارض بی حرمتی به عزای حسینی و اماکن مقدسه بود.

وی خاطرنشان کرد: حضور میلیونی مردم در حماسه عظیم 9 دی استمرار انقلاب اسلامی را بار دیگر به روشنی نشان داد که اولا ایمان به نظام و انقلاب و پیوند ناگسستنی مردم با رهبری الهی و مکتبی دارند و ثانیا غیرت و عرق دینی و انقلابی و ملی در پاسخگویی به هتک حرمت عاشورا و عزای حسینی و دخالت بیگانگان در امور داخلی ایزان اسلامی دارند .

حجت الاسلام مرسلی اضافه کرد: خواست مردم این است که از عوامل فتنه در پست های کلیدی کشور چرا استفاده می کنید و حرکت خزنده غرب گرایانه را چرا ترویج می دهید و بصیرت داشتن که مطالبه رهبری و مردم از مسئولان است ضرورویات این هاست و کار سختی نیست.

خطیب نماز جمعه مهربان به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اشاره و کرد: تکرار حرف دشمن در داخل ونقش اپوزیسیون گرفتن مسئولان کنونی و سابق قابل قبول نیست .

حجت الاسلام مرسلی ادامه داد: معنای این جمله یعنی همگان باید دشمن شناسی داشته باشند برنامه های دشمن و تلاش دشمن را برای متهم کردن نظام اسلامی بدانند و یه عده با حرف های و گفتارهای نسنجیده شان و عده ای با زندگی اشرافی گرشان  و در حالی قطع از قطع یارانه ها حرف می زنند که کمترین اقدامی برای حقوق های نجومی کردند و در چنین وضعیت که بسیاری از جوانان بیکارند ویا شغل مناسب ندارند حرف از اضافه کردن چندین میلیون تومان به حقوق نمایندگان و مدیران کل می شود.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی در آستانه 40 سالگی قرار گرفته است ودر این 40 سال برای انقلاب زحمات فراوانی کشیده شده است و انقلاب اسلامی نیز برای ملت برکات فراوانی به ارمغان آورده است و دشمنان ملت ایران در طول 40 سال گذشته دست از دشمنی بر نداشته و انواع مختلفی از آزار و کار شکنی را علیه ملت بکار گرفته اند.

حجت الاسلام مرسلی اظهار کرد: در بین همه نیازهای ریزو درشت آنچه نیاز امروز انقلاب است تدوام انقلابی گری است و معنای جمله مقام معظم رهبری را باید همه بویژه مسئولان خوب بفهمند و دقت کنند که فرمودند انقلابی نمایی غیر از انقلابی گری است و انقلابی گری کار سختی است و تدین و پایبندی لازم را دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها