خبرهای داغ:
امام جمعه شاهرود:

چرا مسئولین از گفتن کلمه فتنه خودداری می‌کنند/کف خیابان رفتن و شعار دادن آب در هاون دشمن کوبیدن است

امام جمعه شاهرود در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شاهرود گفت: این یک نقد به مسئولین است، چرا از گفتن کلمه فتنه خودداری می‌کنند؛ کف خیابان رفتن و شعار بد دادن نه ارزانی می‌آورد نه اشتغال، فقط آب در هاون دشمن کوبیدن است
کد خبر: ۸۹۶۸۳۲۶
|
۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی در خطبه‌های نمازجمعه ین هفته شاهرود که در مصلی مدرسه قلعه این شهر برگزار شد در سخنانی با تسلیت سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه (س) اظهارکرد: زیارت ایشان بسیار توصیه شده است و دو جمله بر دلالت مقام ایشان می‌باشد که اولاً مقام ایشان مقام بسیار بالایی است و مقام شفاعت دارند عظمت ایشان عظمت قم است.
وی با اشاره به حدیثی افزود: خداوند حرمی دارد که مکه است و پیامبر حرمی دارد که مدینه است حضرت امیرالمومنین (ع) حرمی دارد که کوفه است؛ آگاه باشید که قم کوفه صغیره است، بهشت هشت در دارد که سه در آن به سمت قم است، به شفاعت آن حضرت همه شیعیان وارد بهشت میشوندو یکی از مهم‌ترین زنان امامزاده حضرت فاطمه معصومه (س) است و بعد از حوزه نجف امروزه قم مرجع دینی نه تنها ایران بلکه جهان است.
امام جمعه شاهرود با اشاره به نکات مهم بیانات رهبر انقلاب در روز چهارشنبه ۶ دی خاطر نشان کرد: رهبر انقلاب به اهمیت تبلیغات اسلامی و رویداد‌های مهم تاکید فرمود: ه و تبلیغ را همیشه با ترس عنوان کرد که هزینه دارد، ولی انسان نباید بترسد.
امینی تصریح کرد: برخی میخواهند دین را سیاسی کنند که این اشتباه هست باید سیاست را دینی کنیم و مهم‌ترین حربه دشمنان ناامید کردن مردم و ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی است.
وی با اشاره به توصیه رهبر انقلاب که به بهانه نقد‌ها خدمات زیر سوال نرود افزود: رهبری تاکید فرمودند: معنا ندارد کسانی که قبلاً مسئولیتی داشته اند امروزه نقش اپوزسیون را ایفا کنند و انقلابی نمایی با انقلابی گری متفاوت است.
امام جمعه شاهرود تاکید کرد: همواره ما باید هوشیار باشیم بصیرت باید روز به روز باشد، چون فتنه‌ها نو به نو است؛ به بهانه نقد‌ها و نقص‌ها زحمات از بین نرود و ما باید این‌ها را مد نظر قرار دهیم.
وی با اشاره به درس‌ها وعبرت‌های حادثه ۹ دی گفت: ایمان و ولایتمداری، اقدام به موقع مردم، حضور و اقدام نیرو‌های انقلابی، واکسینه شدن در مقابل فتنه‌های دیگر، غیرت در مقابل مقدسات، سوء استفاده از احساسات مردم، دروغ گفتن با واژه تقلب در انتخابات، تمکین نکردن به قانون، همراهی با ضد انقلاب و دشمنان خارجی از درس‌ها وعبرت‌های حادثه ۹ دی است که باید مورد دقت قرار دهیم.
امام جمعه شاهرود با بیان اینکه برخی از مسئولین اصرار به حذف کلمه فتنه دارند بر خلاف سفارشات مقام معظم رهبری گفت: این یک نقد به مسئولین است، چرا از گفتن کلمه فتنه خودداری می‌کنند.
وی ادامه داد: وحدت به این است که فتنه را محکوم کنیم، ما باید بیانات رهبری را نگاه کنیم نه جلوتر و عقب‌تر عمل کنیم. مردم شاهرود ۲ روز قبل از حادثه ۹ دی بیرون آمدند و از ولایت و نظام دفاع محکم کردند.
امینی عنوان کرد: امروزه باید بدانیم آمدن به کف خیابان و مرگ برگرانی گفتن ارزانی نمی‌آورد؛ ما در آستانه حادثه ۹ دی هستیم باید خیلی مراقب باشیم راه حل به کف خیابان رفتن نیست، اقتصاد مقاومتی است که البته با واردات بی رویه نمی‌سازد.
امینی با انتقاد از تظاهرات بیهوده گفت: مردم بدانید عربستان شکست خورده خیلی خوشحال میشود وقتی به کف خیابان بریزید، اما این آرزو را به گور می‌برند مردم ما با بصیرت هستند، کف خیابان رفتن و شعار بد دادن نه ارزانی می‌آورد نه اشتغال، فقط آب در هاون دشمن کوبیدن است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها