امام جمعه میانه به مناسبت فرا رسیدن سالروز حماسه 9 دی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هدف دشمن از راه اندازی فتنه 88، براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی بود، عامل شکست این فتنه را روشنگری های حکیمانه امام خامنه ای عنوان کرد.
کد خبر: ۸۹۶۸۳۳۶
|
۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،  حجت الاسلام عبدالله محمدی با اشاره به اینکه حماسه 9 دی انقلاب اسلامی ایران را احیا کرد، اظهار داشت: فتنه 88 حاصل نقشه دشمنان خارجی و منافقین داخلی بود که کشور را تا مرز آشوب کشاند ولی به دلیل آگاهی و روحیه انقلابی مردم این توطئه و نقشه سنگین دشمنان به حول قوه الهی خنثی شد.

   وی با بیان اینکه دشمن به وسیله فتنه به دنبال براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی بود، افزود: در فتنه 88 منافقین داخلی با تمام قدرت با دشمنان انقلاب علی الخصوص آمریکا همکاری های لازم را انجام دادند ولی در این میان مردم با حضور پرشکوه خود در 9 دی یک حماسه ای پرشور و غیرقابل توصیف آفریدند.

   حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی 9 دی 88 هوشیاری ملت مسلمان را به رخ جهانیان کشیدند، تصریح کرد: در این فتنه تعدادی از جوانان انقلابی به شهادت رسیدند و خسارات بزرگی به کشور وارد شد و مهم تر از همه، سخنان مقام معظم رهبری در خطبه های نماز جمعه 29 خرداد 88 تهران باعث شد تا مردم انقلابی ایران بیش از پیش با تمام توان پشت نظام و انقلاب بایستند.

   وی در ادامه با تأکید بر اینکه فتنه گران در سال 88 امام حسین (ع) را نیز مورد هتک حرمت قراردادند، خاطرنشان کرد: آنان احترام سیدالشهدا(ع) را نه تنها حفظ نکردند بلکه به عزاداران وی حمله ور شده و آنان را مورد ضرب و شتم قرار داده و در برخی مواقع نیز آنان را به شهادت رساندند.

   امام جمعه میانه روشنگری های حکیمانه امام خامنه ای را عامل شکست دشمنان خارجی و داخلی در فتنه 88 عنوان کرد و گفت: مردم به فرمایشات مقام معظم رهبری لبیک گفته و حماسه 9 دی را خلق کردند لذا حماسه ماندگار 9 دی نقطه عطفی بر رژیم استکبار است که بداند ملت ایران همیشه و در همه حال یار و یاور همدیگر و گوش به‌فرمان ولایت‌فقیه هستند.

   وی در پایان، افزود: مردم باید همیشه در مقابل توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان آگاه و هوشیار باشند چراکه فتنه تمام نشده و دشمنان هرلحظه درصدد براندازی نظام هستند و در این میان نباید اجازه دهیم جای جلاد و شهید در فتنه 88 عوض شود.

   مراسم یوم‌الله 9 دی در میانه روز شنبه پس از نماز مغرب و عشاء با حضور و سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی و امام‌جمعه ارومیه برگزار خواهد شد.   

ارسال نظرات