خبرهای داغ:
سیستانی مسئول بسیج سازندگی شرق اصفهان گفت: اعتبار لایروبی ۹ قنات در شرق اصفهان، بالغ بر ۱۵ میلیون تومان است که توسط سازمان بسیج سازندگی سپاه صاحب الزمان(عج) پرداخت می شود.
کد خبر: ۸۹۶۸۳۶۶
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از شرق اصفهان، محمدرضاسیستانی از طرح لایه روبی قنات های روستای قهی از توابع بخش جلگه خبر داد و اظهار کرد: بسیج سازندگی سعی در کمک رسانی و حمایت مردم دارد و ظرف ۴۰ روز آینده نیز لایروبی از ۹ قنات روستای قهی به طور کامل انجام می گیرد.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت امام علی(ع) افزود: اعتبار این طرح بالغ بر ۱۵ میلیون تومان است که توسط سازمان بسیج سازندگی سپاه صاحب الزمان(عج) پرداخت می شود.

وی گفت: این طرح از چند روز قبل آغاز و تاکنون سه قنات لایه روبی و شش قنات دیگر تا چهل روز دیگر به طور کامل لایروبی خواهد شد.

سیستانی تاکید کرد: قنوات نقش بسزایی در تامین آب مناطق کویری شرق اصفهان در گذشته داشته است و امروز نیز برخی مناطق از این سرمایه طبیعی بهره مند می شوند.

وی با اشاره به اینکه خشکسالی های اخیر نقش زیادی در کم آبی برخی قنات های فعال شرق اصفهان داشته است، خاطرنشان کرد: این طرح ها نیازمند به همت مسئولان دارد تابتوان با استعانت ازخداوند مشکلات کشاورزی شرق اصفهان را حل کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها