مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز شاهرود گفت: در فتنه 88 همه استکبار به میدان آمد تا انقلاب را سرنگون کند اما ناکام ماند چرا که مردم ما پشتیبان این نظام و ولایت هستند و بصیرت دارند و دلسوز انقلاب و اسلام هستند.
کد خبر: ۸۹۶۸۳۷۶
|
۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت‌الاسلام غلامرضا قندهاری به مناسبت روز بصیرت و حماسه 9 دی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شاهرود در مصلای این شهر با گرامیداشت این روز و حضور مردم بصیر و انقلابی در صحنه و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان اظهار کرد: در فتنه 88 همه استکبار به میدان آمد تا انقلاب را سرنگون کند اما ناکام ماند چرا که مردم ما پشتیبان این نظام و ولایت هستند و بصیرت دارند و دلسوز انقلاب و اسلام هستند.
وی افزود: این انقلاب از ابتدای پیروزی تاکنون با فتنه‌های زیادی دست به گریبان بوده است و از همه آن‌ها به فضل الهی سربلند بیرون آمده است و این امتحان‌ها به فرموده امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب، مردم ما را در مقابل استکبار آماده‌تر و آبدیده‌تر می‌کند و بصیرت آن‌ها را افزایش می‌دهد.
قندهاری با بیان اینکه رهبر انقلاب بر بصیرت تأکید دارند و به مسئولین این مهم را گوش زد می‌کنند، به بیانات ایشان در جمع شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اشاره کرد و گفت: رهبر در این سخنرانی بیانات بسیار مهمی را هم به مردم و هم به مسئولین گوش زد کرد که مهم‌ترین آن مراقبت از نفوذ دشمن و بازی نکردن در زمین دشمنان بود که باید سرلوحه کار ما قرار بگیرد و همه بدانیم که دشمن همیشه می‌خواهد از فرصت‌ها و لغزش‌های ما استفاده کند.
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه حماسه نه دی خط بطلان بر همه توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی کشید، افزود: دشمن فکر می‌کرد مردم ما با شایعه‌سازی و تفرقه‌افکنی و اختلافات ظاهری از نظام و انقلاب روی بر می‌گردانند در صورتی که مردم ما عاشق انقلاب و ولایت هستند و فریب توطئه دشمنان و منحرفین را نخورده و نمی‌خورند.
قندهاری با تأکید بر اینکه ملت ما همیشه آگاه و با بصیرت هستند، بیان کرد: آنچه مهم است این است که مسئولین ما هم برای این ملت با بصیرت شبانه‌روز خدمت و تلاش کنند و چشم امیدشان فقط این مردم باشند نه دیگران و این مردم را عزیز بدانند نه دیگران را و همیشه به فکر این مردم و انقلاب و نظام باشند.
وی با اشاره به اینکه امروز هم دشمن در حال توطئه و نیرنگ و فتنه است گفت: اگر غفلت کنیم باز دشمن می‌خواهد در این کشور نفوذ کند و توطئه کرده و باید همه به‌ ویژه مسئولین مراقبت کنند و فقط خدمت به مردم و تبعیت از فرمان‌های ولایت را مدنظر قرار دهند تا بتوانند در پیشگاه خدا و ملت سربلند باشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها