خبرهای داغ:
امام جمعه بستان آباد در خطبه های این هفته نماز جمعه این شهرستان با بیان اینکه بصیرت، ولایت مداری و غیرت دینی مردم فتنه سال 88 را خنثی کرد، گفت: ملت ایران با بصیرت و آگاهی خود در آن برهه غبارآلود و خطرناک به یاری انقلاب، نظام اسلامی و ولایت شتافت.
کد خبر: ۸۹۶۸۳۸۴
|
۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدرضا رضوی با بیان بخشی از فرمایشات مهم رهبر معظم انقلاب در چند روز اخیر اظهار کرد: همان طور که رهبری فرمودند در زمان کنونی تخریب چهره های ارزشمند انقلاب، کتمان موفقیت ها و بزرگنمایی مشکلات و کاستی ها با شدت زیاد در فضای مجازی انجام می شود.
خطیب جمعه بستان آباد یادآوری کرد: هدف از این اقدام ها فقط ایجاد اختلاف در بین مردم و دلسرد کردن آن ها بویژه جوانان از اهداف اساسی انقلاب است.
حجت الاسلام رضوی ادامه داد: اکنون دشمنان به خوبی درک کرده اند که آنچه موجب قوام و دوام این انقلاب و نظام بوده فرهنگ دینی و اسلامی است.
وی گفت: به همین دلیل دشمنان تمام تلاش و سرمایه خود را در جهت ضربه زدن به فرهنگ دینی ملت ایران بکار گرفته اند و همه ما باید تلاش کنیم تا این حیله دشمنان کارساز نشود.
حجت الاسلام رضوی با اشاره به سالروز وفات حضرت معصومه (س) اظهار کرد: به برکت وجود بارگاه منور و مطهر این حضرت شهر مقدس قم پایگاه اصلی تربیت اسلامی و عالمان دینی بوده و همه نهضت های بزرگ اسلامی از این شهر آغاز شده است.

ارسال نظرات