خبرهای داغ:
امام جمعه هریس در خطبه های این هفته نماز جمعه این شهرستان، گفت: حماسه مردمی 9 دی 88 دوباره یاد روزهای اوایل انقلاب و نقش مردم انقلابی در خنثی سازی توطئه های دشمنان و حمایت از ولایت و رهبری را زنده کرد.
کد خبر: ۸۹۶۸۳۸۵
|
۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام قهرمان احمدی، افزود: ملت آگاه ایران اسلامی همانند اولین سال های انقلاب هنوز در صحنه هستند و هوشیاری و بیداری آن ها انقلاب اسلامی را زنده نگه داشته است.
وی اظهار کرد: حماسه سازان 9 دی همان مردمی بودند که انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند و هشت سال جنگ تحمیلی و دوران پرافتخار دفاع مقدس را با کمترین امکانات در برابر انبوه سلاح دشمن به پیش برده و پیروز شدند.
حجت الاسلام احمدی یادآوری کرد: روز 9 دی روزی انقلابی و از ایام الله انقلاب اسلامی ایران بود و سند اقتدار ایران اسلامی است.
وی ادامه داد: در همین راستا رهبر معظم انقلاب فرمودند که 9 دی تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است.
حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه حماسه 9 دی روز‌ ملی است، گفت: این روز مربوط به هیچ جناح خاصی نیست و به همه مردم تعلق دارد و روزی است که مردم با ایستادگی پای ارزش‌های انقلاب در مقابل فتنه استکبار با نظام بیعت کردند.
امام جمعه هریس اظهار کرد: این روز اختصاص به رابطه مردم با ولی داشته و در آن عمق رابطه میان رهبر و مردم روشن شد.
حجت الاسلام احمدی افزود: در 9 دی 88 حتی تصویری از دیگران دیده نمی شد حتی در پلاکاردهایی که مردم با خود آورده بودند و شعارهایی که می دادند گرایشات حزبی و گروهی یا عکس و تصویر افراد وابسته به گروه ها و جناح ها دیده نمی شد بلکه در آن یک شعار و یک هدف بود و آن دفاع از اسلام و حمایت از ولی فقیه بود.
وی گفت: در این روز ملت بزرگ ایران غبار فتنه و گرد و خاک حاصل از تلاش منافقانه دشمن را با بصیرت نافذ خویش زدودند و شایسته است این روز را روز بصیرت نامید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها