رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه تبریز این شهر، گفت: فتنه 88 باید مدام یادآوری شود چراکه خطرناک‌تر از دوران دفاع مقدس است، یک جنگ نرم، خطرناک و مخملی بود.
کد خبر: ۸۹۶۸۳۹۰
|
۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام حسین تقی‌زاده با یادآوری مناسبت‌های ۸ و ۹ دی ماه سال ۱۳۸۸ اظهار داشت: فتنه ۸۸ شبیه جنگ احزاب بود، اگر صدر اسلام و جنگ‌های پیامبر اکرم(ص) را مطالعه کنیم، خواهیم دید جنگ احزاب خطرناک‌ترین جنگ بود که تمام گروه‌ها با تمام قدرت علیه اسلام نوپا و پیامبر ایستادند.

وی افزود: به حق فتنه ۸۸ شبیه جنگ احزاب بود که تمام گروه‌های منافق و سلطنت‌خواه بی‌خاصیت و افراد بی‌هویت دست در دست هم دادند و علیه نطام مقدس جمهوری اسلامی ایران هجوم آوردند و هدفشان براندازی نظام جمهوری اسلامی بود.

مسئول شورای هماهنگی استان با تاکید به اینکه نظام جمهوری اسلامی ثمره خون هزاران شهید است، ادامه داد: دشمنان بیرونی از جمله استکبار جهانی، انگلیس حیله‌گر و صهیونیست‌های غاصب از داخل افرادی را فریب داده بودند و غریب به ۶۰ موسسه در کنار آنها به مدت هشت ماه قبل از انتخابات تلاش کردند،امروز نزدیک به ۱۰۰ سند وجود دارد که نشان می‌دهد این فتنه از خارج هدایت شده و افرادی از داخل به علت خودباختگی عامل این فتنه شده بودند.

وی خاطرنشان کرد: فتنه ۸۸ زمینه‌سازی برای ناامنی و اغتشاش فراهم آوردند و به نظام مقدس جمهوری اسلامی ضربه زدند.

تقی‌زاده ادامه داد: این عده، شیرینی انتخابات ایران که نشان از مردم‌سالاری دینی بود را به تلخی تبدیل کردند و هتک حرمت کرده و عدم تمکین از قانون را به نمایش گذاشتند.

وی با اشاره به اینکه مدام رهبر فرزانه انقلاب به قانون‌مندی دعوت می‌کردند ولی برخی خودباخته خود را بازیچه دشمن قرار دادند، گفت: این عده نه تنها از آشوب‌ها بیزاری نکردند بلکه اردوکشی خیابانی کردند و اهانت به ارزش‌های اسلامی و عاشورای حسینی(ع) را در دستور کار قرار دادند. 

مسئول شورای هماهنگی استان یادآور شد: فتنه‌گران در عاشورای حسینی(ع) عزاداران را مورد حمله قرار دادند و سوت و کف زدند و با شعارهایشان آرمان‌ها و ارزش‌های اسلام را کوچک شمردند.

حجت الاسلام تقی‌زاده افزود: این روز باید مدام یادآوری شود زیرا خطرناک‌تر از هشت سال دفاع مقدس است،یک جنگ نرم، خطرناک و مخملی بود.

وی با اشاره به اینکه تا امروز سران فتنه اظهار ندامت نکردند، گفت: مردم ایران از جمله مردم آذربایجان باید روز ۸ و ۹ دی با گام استوار و مشت‌های محکم با دفاع از ارزش‌های اسلامی و بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری در صحنه حضور یابند.

مسئول شورای هماهنگی استان ابراز کرد: مردم تبریز یک روز قبل از ۹ دی به حرکت درآمدند و برای دفاع از دستاورد انقلاب در کارزار حاضر شدند.

وی با اشاره به اینکه عواملی از جمله حضور مردم باعث خاموش شدن فتنه شد، بیان کرد: مردم با حضور خود فتنه را خاموش کردند و عامل دیگر دین باوری و متدین بودن مردم است. 

وی متذکر شد: اگر در منطقه برادرکشی،خون‌ریزی و نسل‌کشی صورت می‌گیرد، به تحریک استکبار جهانی بوده و هست.

حجت الاسلام تقی‌زاده تاکید کرد: سران سه قوه، دولت و زیرمجموعه‌های آن باید به درستی حرف‌های رهبر انقلاب را بپذیرند و جبهه‌بندی نکنند.

ارسال نظرات