خبرهای داغ:
سازمان بسیج فرهنگیان استان گلستان در آستانه 9 دی بیانیه‌ای را صادر و تاکید کرد: گناه مرتکبین فتنه قابل بخشش نیست. حضور برخی فعالان فتنه 88 در مناصب دولتی ، جای بسی تأمل دارد چرا که سوابق عملکرد این عده ،که حتی برخی از آنها سابقه محکومیت نیز دارند ، نشان می دهد که نه تنها اعتقادی به گفتمان ندارند، بلکه در صورت امکان افراطی ترین حرکات را به نمایش خواهند گذاشت
کد خبر: ۸۹۶۸۳۹۲
|
۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان، متن کامل این بیانیه به شرح زیر است: تاریخ پر فراز و نشیب جمهوری اسلامی، مملو از توطئه هایی است که در طول این 38 سال،توسط ایادی استکبار طرح ریزی و به دست عناصر خود فروخته و منافق صفت داخلی به اجرا در آمده است . اما هر بار با بصیرت و حضور  مثال زدنی ملت سلحشور ایران اسلامی و با رهبری پیامبر گونه امام راحل (ره) و بعد از ایشان حضرت امام خامنه ای عزیز (مد ظله العالی) نقش بر آب می شد.

یکی از این توطئه ها اقدام  طرح ریزی شده و برنامه ریزی شده تعدادی از عناصر خود فروخته، در حرمت شکنی عاشورا ی سال 88 و حمله به عزاداران بود که علاوه بر  به آتش کشیدن مساجد و اموال عمومی و تخریب بیت المال ، اصول اساسی اعتقادی مردم ایران را نیز مورد هجمه قرار داد . اما آنچه که طراحان توطئه ، در محاسبات خود از آن غافل شدند ، غیرت ایرانی اسلامی  ملت غیور و شهید پرور ایران اسلامی بود . ملتی که  با خروش انقلابی خود در نهم دی ماه 88 ضمن برچیدن بساط آشوب و فتنه گری ، درس عبرتی به فتنه گران داخلی و حامیان خارجی آنها داد، تا بدانند در صورت کوچکترین اشاره رهبرشان ، همه در دفاع از حریم مکتب ولایت فقیه به میدان خواهند آمد و با مشت های پولادین خود ، بساط فتنه گران و یاوه گویان را در هم می پیچند.

حضور با شکوه 85 درصدی مردم ایران در انتخابات 22 خرداد 1388 که می توانست فرصتی برای تثبیت پایه های اقتدار نظام و شتاب فزاینده کشور و پیشرفت ، توسعه اقتصادی و تعامل همه جانبه باشد در سایه فتنه انگیزی دشمنان انقلاب اسلامی در داخل و خارج و روا داشتن ظلم و تهمت تقلب به چالش علیه استقلال ، امنیت ملّی و استحکام نظام اسلامی در عرصه فراملّی تبدیل شد، به گونه ای که اگر مدیریت الهی، هوشمندانه و مقتدرانه مقام معظم رهبری و حضور عاشورایی و توام با بصیرت و حب انقلابی مردم نبود می توانست جمهوری اسلامی ایران را با خطرات جبران ناپذیری مواجه سازد .

امروز نیز ، پیروزی های جبهه مقاومت و حماسه آفرینی های مدافعین حریم آل ا... ، که منجر به شکست مفتضحانه ایادی استکبار و پایان سیطره  گروهک تکفیری داعش در سوریه و عراق ، در هفته های اخیر شد ، اقتدار و شهادت طلبی و عشق به اهل بیت (ع) و آمادگی شیعیان واقعی زمان و بسیجیان رهبر معظم انقلاب اسلامی را نه تنها به عوامل فتنه گر داخلی ، بلکه به تمامی نظام های چند چهره دنیا نشان داده و ثابت کرد، هر زمان که ولی امرشان،حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) اشاره فرمایند، اثری از ابر قدرتها و جنایتکاران و دست نشانده های آنان نخواهد ماند.

اینک ما فرهنگیان  بسیجی ضمن اعلام آمادگی همه جانبه برای حضور پر شور در راهپیمایی 9 دی ، بار دیگر اعلام می کنیم که:

1 ـ  ولایت فقیه خط قرمز ماست و تا زمانی افراد را در هر لباس و مقامی ، حمایت می کنیم و پای آنها می ایستیم که در عمل و نه در شعار، مطیع امر رهبر فرزانه انقلاب و پایبند به نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند .

2 ـ به  دولت محترم یادآور  می شویم  که  حضور برخی فعالان فتنه 88 در مناصب دولتی ، جای بسی تأمل دارد چرا که سوابق عملکرد این عده ،که حتی برخی از آنها سابقه محکومیت نیز دارند ، نشان می دهد که نه تنها اعتقادی به گفتمان ندارند ، بلکه در صورت امکان افراطی ترین حرکات را آنهم در جهت خلاف منافع نظام و در راستای براندازی و ضربه زدن به جمهوری اسلامی و رأی مردم به نمایش خواهند گذاشت .

3ـ اینکه گروهی دانسته و خائنانه و یا نادانسته و جاهلانه در صدد بیگناه نمایی فتنه گران و سران فتنه هستند ، نشان از دست های پشت پرده ای دارد که می لرزد اما تلاش دارد تا فتنه 88 و خیانتی که به رأی ملت شد را از اذهان ملت پاک نمایند . برخی صاحبان تریبونها و مناصب سیاسی باید بدانند ، فتنه فراموش شدنی نبوده و گناه مرتکبین آن قابل بخشش نیست.لذا از قوه قضائیه و سایر نهادهای مسئول درخواست می گردد تا به محض فراهم آمدن شرایط ، نسبت به محاکمه سران فتنه ، به دلیل محاربه با نظام اسلامی و سلب آسایش روانی و امنیت اجتماعی جامعه اقدام نماید.

4ـ شرایط بین المللی و منطقه ای به گونه ای بسیار حساس در حال رقم زدن دنیای جدیدی است که می تواند برای آینده جهان اسلام و کشور ما نیز مهم و سرنوشت ساز باشد. در چنین شرایطی بر همگان واجب است تا ضمن حفظ انسجام داخلی ، از تنش های سیاسی بیهوده داخلی  که جز اتلاف انرژی نظام ، سودی نخواهند داشت دوری نموده و فضا را برای صدور انقلاب فراهم آورند.

5 تنها راه گشای امور کشور را منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای(مد ظله العالی)  دانسته و آحاد جامعه اعم از مردم ، مسئولین قوا و ارکان مختلف نظام را به وحدت حول محور ولایت دعوت نموده و خود نیز با اتکال به خداوند بر این راه نورانی اعلام استواری می نماییم.

من ا... توفیق

سازمان بسیج فرهنگیان استان گلستان

ارسال نظرات
پر بیننده ها