امام جمعه بناب در خطبه های نماز جمعه این شهرستان، گفت: 9 دی برای دفاع از ولایت و دفاع از آرمان های مقدس نظام اسلامی نباید در سال 88 و 96 خلاصه شود، بلکه هر روز باید 9 دی باشد.
کد خبر: ۸۹۶۸۳۹۶
|
۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی با اشاره به فرا رسیدن 9 دی روز بصیرت افزود: 9 دی به عنوان روز دفاع از ولایت باید همیشه در جریان باشد.
وی گفت: فتنه خوش خیم و بدخیم ندارد و درسی که از 9 دی باید بیاموزیم و همواره در زیارت عاشورا آن را می خوانیم «ظالم اول و ظالم آخر» باید هر دو مورد لعن و نفرین قرار گیرند.
حجت الاسلام بنابی اظهار کرد: حریم شکنی و نافرمانی از هر ناحیه و جریانی باشد باید آن را محکوم و از آن اعلام برائت کرد.
وی با بیان اینکه نقد و انتقاد معقولانه مورد پذیرش جامعه است، افزود: نقد و انتقاد در جامعه لازم است ولی شعله ور ساختن آتش فتنه و دامن زدن به اختلافات خلاف شرعی است.
حجت الاسلام بنابی یادآوری کرد: به سخره گرفتن ارکان نظام، تاختن به قانون، تمرد از ولایت و ایستادگی در برابر قوه قضائیه، انتقاد و از روی خیرخواهی نیست.
وی با نهروانی خواندن برخی حرکات افراد داخل نظام ادامه داد: این گونه حرکات نه توجیه شرعی دارد و نه توجیه عقلی و نوعی دیکتاتوری و آتش افروزی است.
حجت الاسلام بنابی گفت: تحریک کردن مردم علیه قوه قضائیه، قوه ای که ولایت آن را منصوب کرده، خطرناک ترین اقدام و بدترین جنایت در حق کشور و مردم است.
امام جمعه بناب اظهار کرد: این گونه اقدامات در مقطع کنونی تضعیف نظام جمهوری اسلامی و خوش خدمتی برای شخص ترامپ است.

ارسال نظرات