خبرهای داغ:
هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی آجا در گلستان و مازندران:

حماسه 9 دی نماد بصیرت و ولایتمداری ملت ایران است / در فتنه ۸۸ خواص بی‌بصیرت مردود شدند

رئیس عقیدتی سیاسی لشکر 30 و تیپ 230 شهید متاجی گرگان از حماسه 9 دی 1388 به عنوان نماد بصیرت و ولایتمداری مردم ایران نام برد.
کد خبر: ۸۹۶۸۳۹۹
|
۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان،حجت الاسلام محمدحسن عبدی در آستانه فرا رسیدن روز ملی 9 دی در جمع کارکنان پایور و وظیفه تیپ 230 اظهارکرد: حضور عظیم، خودجوش و درخشان ملت بزرگ ایران در حماسه ۹ دی نماد ولایت‌پذیری، بصیرت سیاسی، پای‌بندی به انقلاب و آرمان‏‌های انقلاب اسلامی، پیوند تنگاتنگ عاشورا و مقدسات اسلامی با انقلاب و بیعت مجدد با رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) است.

وی افزود: اتفاقات سال ۱۳۸۸ از حساس‌ترین و سرنوشت‌ساز ترین وقایع سال‌های پس از انقلاب اسلامی بوده است، در جریان حوادث سخت فتنه ۸۸ خواص بی‌بصیرت و در راس آنها سران فتنه در امتحان الهی مردود شدند اما انقلاب اسلامی با ایستادگی ملت مومن ایران در سایه تدابیر حکیمانه  امام خامنه‌ای (مدظله العالی) بار دیگر به سلامت و با سربلندی از حادثه‌ای شکننده عبور کرد.

وی تصریح کرد: دست‌ های پنهان استکبار جهانی در حمایت از سران فتنه و عناصر فتنه‌گر در فتنه ۸۸ آشکار شد اما حضور حماسی ۹دی، استحکام نظام اسلامی و «گفتمان انقلاب اسلامی» را نزد دوستان و دشمنان ارتقا داد و مشت محکمی بر دهان دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی ایران و فتنه‌گران بوده است.

هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی آجا در استان های گلستان و مازندران بیان کرد: دشمنان ملت ایران از بدوِ پیروزی انقلاب اسلامی توطئه برعلیه آنرا آغازکرده و هیچ‌گاه از حجم دشمنی‌ها وتوطئه‌های آنها نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران کاسته نشده است، بزرگداشت نهم دی‌ماه عبرت‏‌های فراوان و پندهای متعددی را برای قدرت‏‌های بزرگ بیگانه و مداخله‏‌گر به ارمغان آورده و سبب یأس و ناا ُمیدی آنها و عناصر فتنه‌گر خواهد شد.

حجت الاسلام عبدی خاطرنشان کرد: حماسه ۹ دی ماه سال ۱۳۸۸ که به‏ دنبال فتنه‌انگیزی، هتک حرمت مقدسات اسلامی و اهانت به ارزش‏‌های دینی و انقلابی صورت گرفت حجت را بر همه تمام کرد، فتنه‌گران و حامیان خارجی آنها را نااُمید کرد و در تاریخ ماندگار شد، در سالروز نهم دی ماه همچون سال‌های گذشته بار دیگر شاهد حضور حماسی مردم مومن، ولایتمدار و انقلابی ایران اسلامی در جای جای کشور و تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی خواهیم بود.

به گفته وی، کارکنان و رزمندگان ولایی لشکر 30 و تیپ 230، ضمن گرامیداشت حماسه ۹ دی و تقدیر از ملت مومن ایران به دلیل مجاهدت‌ها و بصیرت بی‌نظیر آنان در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و پیروی از ولایت مطلقه فقیه، اعلام می‌دارند تمام توان خود را برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و آرمان های نظام و انقلاب به کار خواهند بست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها