فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت : مردم و مسئولان نظام باید همواره بصیرت داشته باشند تا هر زمانی که فتنه در لباس، جایگاه و منصبی ظهور پیدا می‌کند آن را شناخته و محکوم کنند.حماسه 9 دی تبلور عظمت و تفکر بصیرتی مردم انقلابی بود.
کد خبر: ۸۹۶۸۴۱۰
|
۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سردار سید یوسف مولایی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز شامگاه جمعه در مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی که در مسجد حضرت ابوالفضل (ع)  پایگاه بسیج علمدار حوزه ۲۱۳ شهید محمد منتظری حصارک برگزار شد، گفت: گاهی گناه فتنه از برخی از گناهان مانند گناه قتل که مردم آن را بسیار قبیح می‌دانند هم بالاتر است بنابراین فتنه در هر جایگاه و منصبی که باشد همواره محکوم است و برای مقابله با آن باید اهل بصیرت بود.

حماسه 9 دی تبلور عظمت و تفکر بصیرتی مردم انقلابی بود

فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به هجمه‌های فراوان دشمن بر علیه انقلاب افزود: انقلاب اسلامی از ابتدای آغاز حرکت خود مورد هجمه‌های فراوانی از سوی دشمنان در داخل و خارج کشور قرار گرفت که جنگ تحمیلی در همین راستا یعنی مقابله با انقلاب و محو حکومت اسلامی انجام شد.

مولایی به ترور شخصیت‌های بزرگ توسط منافقان کوردل اشاره کرد و بیان کرد: دشمنان انقلاب از همان ابتدا برای حفظ منافع خود دست به مقابله عملی زده و با حذف فیزیکی و ترور نخبگان این مرز و بوم و مسئولان و پایه‌گذاران انقلاب اسلامی قصد نابودی آن را در سر داشتند.

وی عنوان کرد: ترور و به شهادت رساندن شخصیت‌های بزرگی مانند شهیدان بهشتی، باهنر، رجایی و مفتح و دیگر شهدای والامقام در طول تاریخ عمر پربرکت انقلاب اسلامی که با خون خود انقلاب را تضمین کردند از جمله این حرکت‌های کور بود.

وی به برنامه‌ریزی انواع فتنه‌ها در اتاق فکر دشمنان علیه ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: از آن جایی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران دشمنان دیگر جایی برای خود در این کشور  نداشتند فتنه‌ها و حوادث متعددی را در اتاق‌های فکر خود برای شکست انقلاب پایه‌ریزی کردند. 

سردار سید یوسف مولایی به وقوع فتنه 88 اشاره و عنوان کرد: یکی از برنامه‌های متعددی که در این سال‌های اخیر دشمنان برای مقابله و ضربه زدن به انقلاب اسلامی آن را طراحی و اجرا کردند پس از انتخابات سال 88 و شکل‌گیری جریانی در کشور بود که مقام معظم رهبری همواره از آن به نام" فتنه" یاد کرده‌اند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) ابراز داشت: البته کسانی بوده و هستند که قصد  دارند از فتنه 88 به نام حادثه یاد کنند و آن را یک اتفاق معمولی در کشور جلوه دهند اما دیدیم که مقام معظم رهبری در سخنرانی‌های خود در خصوص این جریان ناگوار همواره از واژه "فتنه" استفاده می‌کنند.

وی این اتفاق ناگوار را از مقاطع عبرت‌انگیز انقلاب اسلامی دانست و بیان داشت: باید بارها این پدیده شوم را کالبد شکافی کنیم تا ابعاد مختلف آن را ببینیم؛ چون دشمنی که توانست آن فتنه عظیم را در کشور پیاده سازی کند، چه بسا قادر باشد در آینده نیز همین مدل فتنه را با شمایلی متفاوت برای نظام اسلامی ایران داشته باشد.

مولایی در مورد حمایت‌های مالی آمریکا و انگلیس از جریان فتنه 88 افزود: براساس اسناد رسمی خود این دولت‌ها، میلیارد تومان از سوی آمریکا و انگلیس در جریان فتنه کمک مالی شد و در واقع این سران فتنه بودند که این دولت‌ها را امیدوار به براندازی نظام کردند.

وی 9 دی را نتیجه وحدت و اتحاد و همبستگی ملت ایران دانست و تصریح کرد: این روز بزرگ و حماسی، روزی تاریخی و مایه سربلندی و عزت ملت ایران بود که در واقع ثمره عشق همه مردم به نظام، ولایت فقیه، رهبری، ارزش‌های والای دفاع مقدس و آرمان‌های شهدا و ایثارگران بود.

سردار مولایی خاطرنشان کرد: اینکه تصور کنیم فتنه تمام شده درست نیست زیرا تا زمانی که حق و حقیقت و صراط مستقیم وجود دارد عده‌ای به دشمنی با آن می‌پردازند به‌طوری که از زمان خلقت حضرت آدم(ع) جنگ بین حق و باطل جریان داشته و بعد از این نیز ادامه دارد.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استکبارستیزی را از اصول اصلی در نظام و انقلاب دانست و تصریح کرد: مبارزه با آمریکا و استکبار همان گونه که اصول اصلی خط امام و انقلاب بوده در حال حاضر نیز شعار اصلی ملت ایران و دوستداران انقلاب است و هیچ گاه دشمنی‌های آمریکا در برهه‌ها و صحنه‌های مختلف علیه ایران از حافظه تاریخی ملت ایران پاک نمی‌شود و شعار مرگ بر آمریکا تا همیشه در تار و پود نظام و انقلاب تنیده شده است.

سردار مولایی با توصیه بر حفظ بصیرت در بین جوانان خاطرنشان کرد: در زمان غیبت امام عصر(عج) بر جوانان ایران اسلامی به‌عنوان نیروی محرک و بازوان قدرتمند نظام مقدس اسلامی واجب است در کنار کسب علم و تهذیب نفس همواره از ولایت مطلقه فقیه پاسداری و حفاظت کنند.

ارسال نظرات