سید ساجد یعقوبی
فرمانده انتظامي استان در پيامي با تبريك و گراميداشت فرا رسيدن يوم الله 9 دي گفت : يوم الله 9 دي تجلي پيوند عاشورايي ملّت با ولايت است.
کد خبر: ۸۹۶۸۴۱۳
|
۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۶

يوم الله 9 دي تجلي پيوند عاشورايي ملت با ولايت

سردار حسين عبدي در گفت و گو با خبرنگاران با گراميداشت و تبريك فرا رسيدن يوم الله 9 دي به مردم فهيم و بصير ايران اسلامي بخصوص مردم ولايي استان اردبيل، اين حماسه را تجلي پيوند عاشورايي ملّت با ولايت دانست و اظهار داشت: حماسه 9 دي ماه به واسطه حرکت عظيم و با بصيرت مردم و هدايت حكيمانه مقام عظماي ولايت در تاريخ ماندگار شد.

در متن پيام سردار "حسين عبدي" فرمانده انتظامي استان اردبيل چنين آمده است:

يوم‌الله 9 دي در سال 1388 روزي ماندگار در صفحات تاريخ زرين انقلاب اسلامي است. بدون شك اين روز بزرگ نقطه عطفي است كه عظمت و صلابت ملت ما را بيش از پيش در نگاه جهانيان برجسته‌تر مي‌نماياند.

در روز 9 دي بودند جوانان و نوجواناني که به نمايندگي از نسل سوم انقلاب اسلامي، در ميادين و خيابان‌ها حضور يافتند و صيانت از انقلاب و اسلام را از نسل پيشين تحويل گرفتند؛ اين حضور بي‌نظير دشمن را براي ضربه به انقلاب نااميد، ناتوان و به زانو در آورد.

حماسه 9 دي به عنوان برگ زريني از دفتر پرافتخار و سراسر عزت تاريخ ايران اسلامي بوده كه پيام ولايت‌مداري ملت بسيجي و قدرشناس را به جهانيان فرياد زد و مردم بصير و انقلابي با حضور پرشکوه و يکپارچه در آن راهپيمايي عظيم نشان دادند که توطئه‌ها و نقشه‌هاي استکبار جهاني و نوکران دست‌آموز او نخواهند توانست در ادامه راه شهدا و امام شهيدان خلل ايجاد کنند.

اين روز ايستگاه پاياني و مهربطلان فتنه 88 بود.فتنه اي که به بهانه تقلب در انتخابات آغاز و با حمله به مقدسات در روز عاشورا چهره اصلي خود را نمايان؛ اگرچه مسئله براي اصحاب بصيرت از همان آغاز روشن بوده و هدايت حكيمانه، تفكر مدبرانه و نقَش آقريني جامع رهبري اين فتنه را متلاشي و توطئه ها و اهداف شوم آن خنثي شد.

فرماندهي انتظامي استان اردبيل با قدرداني از ملت حماسه‌ساز، همچون گذشته آمادگي خود را براي پيشرفت و اعتلاي نظام اسلامي و مبارزه با استکبارجهاني تحت زعامت مقام معظم رهبري حضرت امام خامنه‌اي (مدظله العالي) اعلام مي‌دارد.

ارسال نظرات