رئیس اداره تبلیغات شهرستان فارسان گفت: دولت‌های بیگانه در سال ۸۸ به فکر فروپاشی نظام جمهوری اسلامی بودند و امید کامل داشتند با این آشوبگری‌ها که بخش عظیمی از فتنه بود سفره نظام جمهوری اسلامی را جمع کنند اما حضور به وقع مردم با بصیرت با یک حضور حماسی به این غائله بزرگ پایان دادند.
کد خبر: ۸۹۶۸۴۲۳
|
۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت‌الاسلام سید حسن چراغی ضمن تبریک تولد امام یازدهم ثلاثه پاک حضرت رسول خدا (صل الله علیه و آل و سلم) در همایش ۹ دی در مسجد موسی ابن جعفر (علیه السلام) شهر بابا حیدر گفت: در چنین روزی عموم مردم با همه وجود به میدان آمدند و با بیعت مجدد خود نسبت به ولایت و نظام، معادلات استکبار را به هم زده و بساط فتنه را برچیده و کشور و نظام را برای همیشه بیمه کردند.

وی بیان داشت: دولت آمریکا و اسرائیل و دیگر کشورهای در تلاش بودند با فتنه افکنی در کشور این نظام مقدس را از بین ببرند و رو به نابودی بکشند با برنامه فتنه‌ای که چندین سال روی آن کارکرده بودند که به بهانه انتخابات از او رونمایی کردند.

رئیس اداره تبلیغات فارسان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مد ظله العالی اظهار داشت: امروز خطرات بیشتری در کمین انقلاب بیشتر شده و دشمن پیچیده‌تر از گذشته عمل می‌کند، البته روشن است که دشمن مخالف حزب و جناح خاصی در کشور نبوده و هدف آن‌ها نابودی تمام اسلام و نظامی اسلامی در سراسر جهان اسلام است.

وی اذعان کرد: این دولت‌های بیگانه در سال ۸۸ به فکر فروپاشی نظام جمهوری اسلامی بودند و امید کامل داشتند با این آشوبگری‌ها که بخش عظیمی از فتنه بود سفره نظام جمهوری اسلامی را جمع کنند اما حضور به وقع مردم با بصیرت با یک حضور حماسی به این غائله بزرگ پایان دادند.

رئیس اداره تبلیغات شهرستان فارسان در بخش دیگری از سخنان خود در رابطه با روز بصیرت عنوان کرد: مردم ایران مردمی ولایت مدار و دوست دار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند که با حضور در لحظات مختلف و حساس نشان دادند که به ولایت فقیه و رهبر مقام معظم رهبری عشق می‌ورزند و هیچ گاه تسلیم این دولتان غاصب و ستم کار نمی شوند.

چراغی در ادامه این نشست چیزهائی که موجب پیدای بصیرت در انسان می‌شوند را این گونه برشمرد آخرت‌‏اندیشی‏، آیات خدا، امدادهای خدا، تقوا، پیرو ولایت فقیه بودند.

رئیس اداره تبلیغات شهرستان فارسان در پایان گفت: ولایت مثل نور خورشید می‌مانند چگونه نور خورشید هزار منفعت دارد ولایت نیز این گونه است هزاران منفعت برای او وجود دارد که دو منفعت آن‌یک قوه رشد است چگونه نور خورشید این قوه را به‌تمامی چیزها در عالم هستی می‌دهد ولایت نیز مانند نور خورشید است که با نور ولایت عقل رشد می‌کند و در پرتو این نور کسی منحرف نمی‌شود و به مسیر واقعیت می‌رسد دومین اثر خورشید را قوه جاذبه او بیان کرد که ولایت قوه جاذبه دارد که اگر کسی ولایت را درک نکند منحرف می‌شود و با این انحراف فتنه‌ای مثل فتنه ۸۸ به وجود می‌آید.

 
 
ارسال نظرات