خبرهای داغ:
امام‌جمعه موقت اهواز گفت: 3 ماه پیش از انتخابات برخی کمیته غیرقانونی صیانت از آراء تشکیل دادند و مدعی احتمال تقلب در انتخابات شدند، کمیته صیانت از آراء نتیجه جلسات با مأموران سرویس‌های جاسوسی غرب بود.
کد خبر: ۸۹۶۸۴۳۸
|
۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۳

 حجت‌الاسلام میراحمدرضا حاجتی در خطبه‌های امروز نماز جمعه اهواز، اظهار کرد: فرقه مرجئه دیدگاه انحرافی به ایمان و اسلام داشتند، ائمه اطهار (ع) از این انحراف جلوگیری کردند، اسلام یعنی عمل صالح، اسلام یعنی عمل صالح بر مبنی تقوا، امروز فرقه‌هایی را می‌بینیم که نام مرجئه ندارند و تابلوی معاویه را نصب نکرده‌اند اما بدتر از این فرقه هستند.

وی افزود: این‌ها دست عمر و عاص و معاویه را از پشت بسته‌اند، باید مراقب و هوشیار بود تا از مسیر عمل صالح منحرف نشویم، این هوشیاری و بیداری همه‌جانبه است، انسان برای رسیدن به عمل صالح باید بصیرت داشته باشد.

امام‌جمعه موقت اهواز با اشاره به موضوع انتقال آب از سرچشمه‌های کارون، عنوان کرد: خطاب به مسئولانی که نام آن‌ها با موضوع انتقال آب از سرچشمه‌های کارون گره‌خورده است توصیه می‌کنیم بصیرت داشته باشند، خوزستان دروازه ورود تشیع به کشور و سنگر اصلی دفاع از ایران اسلامی است.

وی گفت: خوزستان را باید حفظ و تقویت کرد، مردم خوزستان گلایه‌هایی دارند، مقام معظم رهبری سال گذشته فرمودند که این حضور چشم‌گیر مردم در راهپیمایی 22 بهمن به این معنا نیست که گله ندارند.

حاجتی با عنوان اینکه برخی تصمیم‌ها نابخردانه است، بیان کرد: نباید در میان مردم نارضایتی ایجاد کرد تا جایی که احساس کنیم برخی نفوذی هستند و باهدف اینکه مردم را از نظام خسته کنند و آن‌ها را در مقابل نظام قرار بدهند بسترساز تصمیماتی شوند که موجب نارضایتی مردم شود.

وی گفت: مردم برعلیه نظام اسلامی هیچ‌گاه قیام نکردند و قیام نمی‌کنند و اجازه تحقق آرزوی دشمنان انقلاب و اسلام را نمی‌دهند. مردم ما درصحنه هستند اما مردم ما گله‌مندند.

خطیب جمعه اهواز با اشاره به تأکید نماینده ولی‌فقیه در خوزستان خطاب به معاون اول رئیس‌جمهور مبنی بر شفاف‌سازی در موضوع انتقال آب از سرشاخه‌های کارون، اظهار کرد: ما با دیدگاه انقلابی و هوشیار به این مسئله نگاه می‌کنیم، مسئولین که کار در دستشان است و پول هم‌دستشان باید سریع‌تر اقدام کنند.

وی افزود: برخی در موضوع برجام حتی ارزش‌های انقلابی را به تمسخر گرفتند، آن‌هایی که گفتند برجام یعنی حل همه‌چیز؛ خوب امروز بیایند مشکلات سپرده‌گذاران مؤسسات غیرمجاز مالی را حل کنند، بیایند برخی از مشکلات اجتماعی که به‌واسطه کم‌کاری مسئولین دارد گریبان گیر جامعه می‌شود را حل کنند.

حاجتی عنوان کرد: ما این‌ها را میگوییم چراکه مصالح مسلمین باید در نماز جمعه طرح شود، در این سال‌ها مقام معظم رهبری هیچ واژه‌ای را بیشتر از واژه نفوذ مطرح نکردند، رهبر معظم انقلاب فرمودند دشمن دارد نفوذ می‌کند، نفوذ می‌کند تا به انقلاب ضربه بزنند.

وی گفت: نفوذ یعنی اینکه کسی با عنوان اختلاف سیاسی وارد صحنه شود و در یک دستگاه تصمیم گیر و تصمیم‌ساز مسئولیت بگیرد و بعد نقشه دشمن را عملیاتی بکند، امروز ایجاد نارضایتی عمومی مهم‌ترین دستور کار دشمنان انقلاب است.

امام‌جمعه موقت اهواز با اشاره به حماسه هفتم دی‌ماه در اهواز، بیان کرد: خروش خوزستان هفتم دی‌ماه بود یعنی قبل از نهم دی‌ماه، همان جوانان حزب الهی آمدند به صحنه آمدند، خروش هفتم دی برای حراست از دستاوردهای انقلاب و خون شهدا بود.

وی همچنین در فراز دیگری از خطبه‌های خود به موضوع شیوه شکل‌گیری کلیدواژه «تقلب» در فتنه 88 با هدایت سرویس‌های جاسوسی غربی اشاره کرد و افزود: 3 ماه پیش از انتخابات برخی کمیته غیرقانونی صیانت از آراء تشکیل دادند و مدعی احتمال تقلب در انتخابات شدند، کمیته صیانت از آراء نتیجه جلسات با مأموران سرویس‌های جاسوسی غرب بود.

حاجتی عنوان کرد: معنا ندارد کسی اظهارات دشمن را با لباس خودی تکرار کند، مردم با بصیرت ایران اسلامی فرق خودی و غیرخودی، خائن و خادم، یار ولایت را از ضد ولایت تشخیص می‌دهند و باوجود برخی از کاستی‌هایی که به نظر می‌رسد عامدانه است تا آخرین قطره خون پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند.

وی با اشاره به سخنان  روز گذشته مقام معظم رهبری، افزود: امام خامنه‌ای تأکید کردند که میزان حال فعلی افراد است، این قوه و آن قوه را زیر سؤال بردن هنری نیست، مراقب به نفوذی‌ها باید بود، ایشان فرمودند چاپلوسی‌های دشمن را جدی نگیرید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها