خبرهای داغ:
امام‌جمعه شهر سوسنگرد :

عمار های رهبری در ۹ دی حاضر شدند و جبهه حق را از باطل جدا کردند

کد خبر: ۸۹۶۸۴۳۹
|
۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۶

حجت الاسلام و المسلمین دکتر شمیل پور امام جمعه شهر سوسنگرد در خطبه های نماز جمعه هشتم دی ماه ضمن عرض تسلیت وفات بانوی بزرگ اسلام حضرت معصومه (س) و تبریک روز بصیرت و میثاق امت با ولایت گفت :
حضرت معصومه(س) به این دلیل از مدینه تا طوس حرکت کردند ، برای اثبات میثاق با امام زمان خودش بود و بگوید که من تابع ثامن الحجج هستم.

  امام جمعه شهرستان دشت آزادگان در ادامه گفت : حضرت معصومه در مسیر طوس با بیان احادیث، دین اسلام را به مردم معرفی می کرد و به همین دلیل دشمنان به کاروان حضرت معصومه (ع) هجوم بردند و مجروح شد و نتوانست برادرش را زیارت کند و بعد از ۱۷ روز اقامت در شهر قم به شهادت می رسد.

 دکتر شمیل پور امام جمعه شهر سوسنگرد با اشاره به حماسه بزرگ ملت در 9 دی روز بصیرت و میثاق با امت و ولایت گفت : حدیثی از امام صادق (ع) در بحار الانوار می فرمایید : ( اَلعامِلُ عَلی غَیرِ بَصیرهٍ کَالسّائِرِ عَلی غَیرِ طَریقٍ، فَلا تَزیدُهُ سُرعَهُ السَّیرِ اِلاّ بُعداً؛ ) آنکس که بدون بصیرت و بینش کاری را انجام دهد ، مانند کسی است که به بی راهه می رود و سرعت حرکت جزء به دور شدن از هدف، نمی افزاید.

  فرمانده قرارگاه فرهنگی شهرستان دشت آزادگان در ادامه به تجدید بیعت با ولایت اشاره کرد و گفت : فردا شنبه مراسم حماسه 9 دی رأس ساعت 10 در همین مکان مصلی جمعه( مسجد امام علی (ع) ) برگزار می شود و همه بدون استثناء باید حاضر شوند ، از کشاورز ، دانش آموز گرفته تا مسئولین و کارمندان برای تجدید میثاق همه باید بیایند تا مجلس باشکوهی را ارائه دهیم.

  دکتر شمیل پور خاطرنشان کرد : یک ملت وقتی در راه راست با هدایت صحیح و بصیرت ایستادگی و استقامت کند هیچ قدرتی در مقابل او تاب نمی خورد.

  وی در ادامه اضافه کرد : حرکت عظیم مردم در روز 9 دی ، همه حجت ها را تمام کرده بود و فتنه گران 88 که نظام و فروپاشی نظام و اصل ولایت فقیه را هدف گرفته بودند ، و از واژگان تقلبی در انتخابات استفاده میکردند، با این حرکت بزرگ نابود شدند.

  امام جمعه شهر سوسنگرد ابراز داشت : الحمدالله نیروهای با بصیرت ما ، چه امنیتی و چه غیر امنیتی ، همه آمادگی را داشته اند و جلوی این فتنه گران را گرفتند و از فروپاشی نظام و اصل ولایت جلوگیری کردند و در آخر خود فتنه گران در این جنگ مخملی سبز شکست خوردند.

  دکتر شمیل پور افزود :در 9 دی سال 88 شاهد اوج حرکت بصیرت مندانه و غیرتمندانه ملت ایران در برابر مصیبت سازان و فتنه گران بود ، در فضای التهاب آفرینی که دشمنان خارجی و نا اهلان داخلی و نامحرمان ایجاد کرده بودند و فضای نظام را در حال فروپاشی تصور می کردند، با شکستی بزرگ مواجه می شوند و تمام نقشه های آنها برملا و خراب می شود و ملت ایران کاری کردند کارستان و در 9 دی بصیرت و دانش خود را به این فتنه گران ثابت کردند.
  امام‌ جمعه شهر سوسنگرد بیان کرد : در 9 دی ، عمار های رهبری حاضر شدند و جبهه حق را از باطل جدا کردند و لشکر کرامت ملت ایران در 9 دی بر سر این فتنه گران ریخته شد تمام کارها و نقشه هایشان را نابود کردند.

  وی عنوان کرد : حرکت 9 دی یک نعمت و رحمتی بود که در کل تاریخ ثبت شده است.

  امام جمعه شهر سوسنگرد در پایان با اشاره به حرکت ناپسند تیراندازی در فاتحه خوانی و جشن عروسی گفت : ما شاهد بودیم که در جشن های عروسی و فاتحه خوانی ها تیراندازی به جز مصیبت چیز دیگری نداشت، باید جلوی این حرکت ناخوشایند گرفته شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار