فرمانده حوزه مقاومت بسیج سیدالشهدا (ع) شهرستان کوهدشت:

۹ دی‌ماه روز حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است

فرمانده حوزه مقاومت بسیج سیدالشهدا (ع) شهرستان کوهدشت گفت: ۹ دی‌ماه به گفته مقام معظم ولایت، روز تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۹۶۸۴۴۳
|
۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۸

ستوانیکم پاسدار آقای کاظم رستمی راد فرمانده حوزه مقاومت بسیج سیدالشهدا (ع) شهرستان کوهدشت در گفت‌وگو در مورد آیین بزرگداشت ۹ دی اظهار داشت: برگ برگ تاریخ انقلاب اسلامی ایران پر است از فراز و نشست‌هایی که انقلابمان طی کرده و توطئه‌های که با آن مواجه بوده است، توطئه‌های خلق کرد، ترک، بلوچ، ترکمن در اوایل انقلاب خیانت بنی‌صدر و جنگ هشت‌ساله دفاع مقدس که بر ملت عزیزمان تحمیل شد.
رستمی با اشاره به اینکه فتنه سال ۸۸ و ترور دانشمندان هسته‌ای باهدف جلوگیری از رشد و توان علمی کشور صورت گرفت بیان کرد: ولیکن باید متذکر شد ملتی که انقلابش به اراده توده‌ی مستضعفین شکل‌گرفته و بر پایه‌ی دستورات الهی استوار است قطعاً باورش نیز خدا خواهد بود و به حول و قوه‌ی الهی و بصیرت مردم تمامی فتنه‌ها خنثی خواهد شد.
وی افزود: ۹ دی‌ماه به گفته مقام معظم ولایت، روز تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است و این حرکت مردم اتمام‌حجت برای همه است.
رستمی راد با اشاره به اینکه ۹ دی ایستادگی مردم در برابر کسانی بود که دم از دموکراسی می‌زدند و خود را مرجع تفسیر قانون معرفی می‌کردند و تبعیت از غرب درصدد تضعیف و زوال جمهوری اسلامی ایران بودند و این کار را با توهین به مقدسات و شعائر اسلامی به اوج خود رساندند، گفت: هنگامی‌که حرمت خون سرور و سالار شهیدان را پاس نداشته و در روز عاشورا به جشن و پای‌کوبی پرداختند و با سردادن شعار‌های از قبیل: (نه غزه نه لبنان) در راهپیمایی روز قدس ۸۸ به جهانیان فهماندن که هدفشان نه برای مردم بلکه در راستای امت اسلام بوده است.
وی افزود: ولیکن افسوس پس‌ازاین قضایا کسی حاضر به عذرخواهی از مردم شریف و انقلابی نشد، مردمی که مقدساتشان، دینشان و انقلابشان آماج حمله فتنه گران قرارگرفته و خونشان به جوش آمده بود.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج سیدالشهدا (ع) شهرستان کوهدشت افزود: الآن باید با خاسته و برای دفاع از انقلابی که خود و پدرانشان رقم‌زده بودند قیام می‌کردند و چه خوب رسم ادب را به‌جای آورده و جامه عمل پوشیدند بر سخن بزرگ پیر جماران حضرت امام خمینی (ره)، آن هنگام که فرمودند: " همواره پشتیبان ولایت‌فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد".
وی بیان کرد: ۹ دی حماسه بی‌نظیر ملت هشیار و با بصیرتی است که تمام فتنه‌ها و آشوب‌های دشمنان را خنثی کرد و سدی بزرگ در مقابل بحران‌آفرینان و آتش‌افروزان ساخت که مسلماً به‌عنوان برگ زرینی در کارنامه‌اش خواهد ماند.
وی گفت: ضمن پاسداشت یوم‌الله ۹ دی و در سالروز این حماسه بزرگ اعلام می‌کنیم همواره پاسدار انقلاب و پیرو و حامی ولایت‌فقیه بوده و با حضور گسترده در راهپیمایی‌ها و انتخابات پیش رو مهر تائید بر آرمان‌های انقلاب می‌زنیم و هرگونه فتنه داخلی و توطئه‌ی خارجی را که خواهان نادیده گرفتن اعتقادات و اندیشه ملت ایران باشد را به‌شدت محکوم می‌کنیم.
انتهای خبر/
گفتگو: رضا امرایی
ارسال نظرات
آخرین اخبار