اقتدار انقلاب از دستاوردهای مهم حماسه 9دی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد گفت: اقتدار مردمی و معنوی انقلاب و رهبری از دستاوردهای حماسه 9دی می‌باشد.
کد خبر: ۸۹۶۸۴۴۷
|
۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام اسماعیل زمانپور در جمع کارکنان و بسیجیان سپاه شهرکرد با اشاره به فرارسیدن سالروز حماسه غرورآفرین 9دی گفت: فتنه 88 از پیچیده ترین و عمیق ترین توطئه هایی بود که بر انقلاب اسلامی تحمیل شد.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد با تشبیه فتنه 88 به فتنه نهروان و خوارج افزود: همین تحریم هایی که امروز همه از آن به عنوان سد پیشرفت ایران یاد میکنند در همان ایام تشدید و زیاد شدند.

زمانپور، اقتدار مردمی و معنوی انقلاب و رهبری، انسجام بیشتر بین نردم و نظام، انزوای سیاسی و مردمی فتنه گران و آشکار شدن نقش نیروهای مدافع نظام به ویژه بسیج در لحظات بحران را از دستاورها و برکات 9دی برشمرد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، فتنه 88 را خطر بزرگی دانست که از انقلاب اسلامی گذر کرد و به برکت خداوند،‌ تدابیر حکیمانه رهبری و بصیرت مردم ولایتمدار این فتنه نیز خنثی شد.

این مقام مسئول عنوان داشت: اگر در بحث دفاعی به جایگاهی رسیده ایم که قدرت بازدارندگی بالایی داریم و موشکهایی با برد 800تا 2هزار کیلومتر را به صورت نقطه زن طراحی و تولید می کنیم، برگرفته از روحیه جهادی و اعتماد و اعتقاد به توانمندی های داخلی است.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار