خبرهای داغ:
بیانیه سازمان های بسیج مهندسین عمران و معماریٰ کشاورزی و منابع طبیعی و صنعتی استان گلستان به مناسبت یوم ا... 9 دی:
سازمان های بسیج مهندسین عمران و معماریٰ کشاورزی و منابع طبیعی و صنعتی استان گلستان به مناسبت یوم ا... 9 دی اعلام کردند: از تمامی فتنه‌گران داخلی و حامیان آنها که با ایجاد اختلال و تشنج 8 ماهه در سال 88، نظام مقدس اسلامی را به چالش کشاندند اعلام برائت می کنیم.
کد خبر: ۸۹۶۸۴۵۰
|
۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ متن بیانیه به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

یرِیدُونَ لِیُطْفِؤُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ

می خواهند نور خدا را با دهانهای خود خاموش کنند ولی خدا کامل کننده نور خویش است هرچند که کافران را خوش نیاید. (سوره صف _ آیه ۸)

بیانیه سازمان های بسیج مهندسین عمران و معماریٰ کشاورزی و منابع طبیعی و صنعتی استان گلستان به مناسبت یوم ا... 9 دی

((نهم دی، تجلی قدرت الهی - نابودی فتنه آمریکایی))

انقلاب اسلامی ایران که نشات گرفته از دستورات الهی ورهبری امام راحل عزیز، در دوران های گوناگون دربیش ازسه دهه حیات وبالندگی همچون شجره طیبه ای بر سر کشورهای برخاسته ازخواب گران سایه مهرومحبت انداخته است، دراوج شکوفایی وبیداری اسلامی ملت های مسلمان شمال آفریقا وجنوب آسیا شاهد فتنه ای عظیم در درون مرزهای جغرافیایی ایران اسلامی بود که شعاع این فتنه تا دولت های استکباری، دامن گسترده بود.تلاش وکوشش استکبار جهانی، ولایت فقیه و قلب تپنده انقلاب اسلامی را  هدف گرفته بود. دربرابر چنین هجمه بزرگی بود که مردم حماسه آفرین در روز 9دی ماه 1388 به رویارویی با هشت ماه توطئه پیاپی فریب خوردگان داخلی ودشمنان خارجی برخاستندوبا راهپیمایی میلیونی توام با شور عاشورایی ودر نمایشی تاریخی برتمام نقشه های شوم سلطه گران جهانی خط باطل کشیدند.براین اساس روز 9دی روز باشکوه تجدید بیعت یک امت با رهبری انقلاب بود.

9 دی، به فرموده امام خامنه ای(مدظله العالی)،رهبر فرزانه و عظیم الشان انقلاب، روز تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است . این حرکت مردم اتمام حجت برای همه است در 9 دی ماه مردم غیور ایران اسلامی نشان دادند که همواره پشتیبان ولایت فقیه هستند آنچنانکه حضرت امام(ره) فرمودند:"پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد . "

 ما بسیجیان نیز، امام و ولایت فقیه را تنها نگذاشته و اثبات خواهیم کرد در روز برائت از منافقین، که اهل کوفه نیستیم و علی زمان خویش را تنها نمی گذاریم.

سازمان های بسیج مهندسین عمران و معماری، صنعتی و کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان نیز همگام با نهادهای انقلابی و ملت ولایتمدار و همیشه در صحنه ایران، نفرت و برائت خود را  از دشمنان و فتنه‌گران خارجی و در رأس آنها آمریکا و اسرائیل جنایتکار و مزدوران آنها در منطقه (بویژه آل سعود خائن) و  نیز از تمامی فتنه‌گران داخلی و حامیان آنها که با ایجاد اختلال و تشنج 8 ماهه، نظام مقدس اسلامی را به چالش کشاندند اعلام می‌دارند و ضمن محکوم نمودن  هرگونه اقدام منافقانه و غیر شفاف در قبال فتنه،فتنه گران و حامیان آنها، از قوای سه‌گانه بالاخص دولت می‌خواهند که فتنه 88 و عوامل مداخله‌گر در آن را به عنوان خط قرمز خود در نظر گرفته و از بکارگیری افرادی که هنوز در بیعت با فتنه‌گران داخلی و خارجی بوده و پیام نهم دی ماه 88 را نپذیرفته اند، خودداری نمایند. چرا که آنانکه درسال 88 مشروعیت نظام و قوانین را عامدانه به چالش کشیده و زیرسوال بردند، نباید و نمی‌توانند در هیچ یک از مناصب و بخشهای مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی، مسئولیتی چه بزرگ و چه کوچک داشته باشند. همچنین از آحاد مردم مومن،متعهد و ولایی استان، به ویژه قشر مهندسین عزیز دعوت نموده تا با حضور پرشور و همه جانبه خود در مراسم گرامیداشت این روز بزرگ که روز بصیرت و تجدید میثاق با  امام (ره)، رهبری و  ولایت مطلقه  فقیه  می باشد، شرکت نمایند و چشم امید دشمنان نظام اسلامی، انقلاب و فتنه گران داخلی و خارجی را  کور و توطئه های آنان را خنثی نمایند.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

دیماه 1396 هجری شمسی- ربیع الثانی 1439  هجری قمری

ارسال نظرات
پر بیننده ها