خبرهای داغ:
همایش ائمه جماعات مساجد و فرماندهان پایگاه‌های بسیج بخش مرکزی قم با حضور امام جمعه قنوات و مسئولان ناحیه بسیج امام حسین (ع) در سالن اجتماعات لاله برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۶۸۴۶۴
|
۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، همایش ائمه جماعات مساجد و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج بخش مرکزی قم با حضور امام جمعه قنوات، مسئولان ناحیه امام حسین (ع) و حوزه ۲۱ شهید جلالی برگزار شد.
حجت الاسلام «علی اعظم خدابنده لو» مسئول نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه بسیج امام حسین (ع) طی سخنانی در این همایش با بیان اینکه انقلاب اسلامی مقدمه انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) است، اظهار داشت: باید از دستاورد‌های انقلاب مراقبت کنیم، زیرا دشمنان هرگز ناامید نشده‌اند و هر روز در حال توطئه و دسیسه جدیدی علیه این انقلاب هستند.
همایش «ائمه جماعات» مساجد بخش مرکزی قم برگزار شد+تصاویر

وی افزود: مقام معظم رهبری به عنوان دیده بان انقلاب از سال‌ها قبل به موضوع تهاجم فرهنگی دشمن اشاره کردند و یکی از دغدغه‌های مهم ایشان در سال‌های مختلف موضوع تهاجم فرهنگی بوده است.
خدابنده لو با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد مراحل پنجگانه رسیدن به تمدن اسلامی گفت: کار فرهنگی بزرگترین کار امروز بسیج است که باید در مساجد احیا شود و غفلت از این امر بزرگترین تهدید است.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه امام حسین (ع) با اشاره به اینکه تشکیل قرارگاه فرهنگی مساجد مهمترین کار امروز بسیج است، افزود: امروز ما همه مسئول هستیم و فردا از ما حسابرسی خواهد شد و ضروری است ائمه مساجد و فرماندهان بسیج از همه امکانات محل و روستا برای جذب جوانان استفاده کنند.
«مهدی کبیری پور» فرمانده ناحیه بسیج امام حسین (ع) فرمانده ناحیه امام حسین (ع) نیز با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع ائمه مساجد کشور در تاریخ ۱۴ دیماه ۹۴ ابراز داشت: از تعبیر قرار گاه نباید هراسی داشته باشیم، زیرا قرارگاه برای مسجد است و فرمانده این قرارگاه را شخص امام جماعت بعهده داشته و فرمانده پایگاه جانشین این قرارگاه می‌باشد.
همایش «ائمه جماعات» مساجد بخش مرکزی قم برگزار شد+تصاویر

وی مبارزه با تهدیدات و آسیب‌های اجتماعی (بدحجابی، طلاق، ماهواره)، ترویج سبک زندگی (پوشش جوانان، احترام بزرگتر، همسایه داری)، کمک به محرومین و خانواده‌های کم‌بضاعت، بصیرت افزایی و ترویج گفتمان رهبری و ترویج روحیه جهادی را از جمله مامویت‌های قرارگاه برشمرد و تاکید کرد: باید سعی کنیم که فضایی صمیمی و با نشاط در مساجد ایجاد کنیم و این امر با حضور جوانان و اجرای روش‌های مبتکرانه محقق می‌شود.
حجت الاسلام کرمی پور امام جمعه بخش مرکزی نیز با تسلیت فرارسیدن سالروز رحلت حضرت معصومه (س) گفت: ولایت فقیه بزرگترین نعمت الهی است که به ما داده شده و ما باید از این جایگاه با تمام قوا حمایت کنیم.
همایش «ائمه جماعات» مساجد بخش مرکزی قم برگزار شد+تصاویر

در ابتدای این همایش، مهدی علی بابایی فرمانده حوزه شهید جلالی هدف از تشکیل همایش را بررسی راهکار‌های جذب جوانان به مساجد و نیز همدلی و همراهی بیشتر جهت استمرار برنامه‌های قرارگاه عنوان کرد.
در پایان، امامان جماعت فعال در بحث قرارگاه فرهنگی تجلیل شدند.
همایش «ائمه جماعات» مساجد بخش مرکزی قم برگزار شد+تصاویرهمایش «ائمه جماعات» مساجد بخش مرکزی قم برگزار شد+تصاویر
ارسال نظرات
پر بیننده ها