مسوول بسیج دانشجویی اصفهان در گفت‌‌وگو با «بسیج»:
غفوری تاکید کرد: روایت اتفاقات و حواشی فتنه 88 باید هرسال توسط خود مردم برای مردم بازخوانی و مرور شود، برای اینکه خیانت‎هایی که در نظام اتفاق افتاد و خساراتی که به مردم و انقلاب اسلامی وارد شد فراموش نشود.
کد خبر: ۸۹۶۸۴۶۶
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷

 غفوری مسوول بسیج دانشجویی اصفهان در گفت‎وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با بیان اینکه در انقلاب اسلامی هرجایی که مردم نقش‎آفرین بودند و حضور به موقع و آگاهانه در هر عرصه‎ای داشتند؛ مسیر انقلاب روی ریل و مسیر خود به درستی طی شده است عنوان کرد: در این مسیر از ابتدای شکل‎گیری چالش‏های زیاد ایجاد شده بود که یکی از آن چالش‏های نظام توسط دشمنان بیرونی و همکاران داخلی آنها بحث فتنه 88 بود که یکی از آن پیچ‏های تاریخی در انقلاب اسلامی بود و هدفی جز نابودی انقلاب اسلامی چه در داخل ایران و چه در سطح منطقه دنبال نمی‏کرد و فقط ظاهر آن یک موضوع سیاسی و بحث انتخابات بود وگرنه هدف اصلی آن حذف انقلاب اسلامی بود.

مسوول بسیج دانشجویی اصفهان در ادامه بیان داشت: ایمان و اعتماد مردم و آگاهی و روشنگری برخی از نخبگان بصیر در آن سال 88 و حضور آگاهانه مردم در 9دی موجب شد تا این پرونده فتنه جمع شود و حماسه 9 دی خلق شود و نتیجتا آرامش به مجموعه نظام برگردد.

غفوری تاکید کرد: روایت اتفاقات و حواشی فتنه 88 باید هرسال توسط خود مردم برای مردم مرور شود، برای اینکه خیانت‎هایی که در نظام اتفاق افتاد و خساراتی که به مردم و انقلاب اسلامی وارد شد فراموش نشود.

مسوول بسیج دانشجویی اصفهان با طرح یک سوال اظهار داشت: چرا حامیان مالی و رسانه‎ای داعش که در حال حاضر که در ایام پیروزی جبهه مقاومت بر داعش هستیم از فتنه 88 حمایت کردند و چه قرابت و همخوانی هدفی بین فتنه‎گران در سال 88 و تکفیری‎ها و داعشی‎ها در این چند سال وجود دارد؟ که در پاسخ به این سوال باید گفت که صفر تا صد این موضوع دست استکبار جهانی است و هدفی هم جز نابودی انقلاب اسلامی ندارد به خاطر آرمان‎هایی که انقلاب اسلامی در دفاع از مظلوم و مبارزه با ظلم و ایجاد عدالت در سطح جهان دنبال می‎کند.

غفوری در خاتمه با تاکید بر لزوم بصیرت مسئولین در هر اوضاع و شرایطی یادآور شد: مسئولین باید درک درستی از شرایط زمانه داشته باشند، ضمن اینکه دشمن شناسی و تبعیت نکردن از دشمن در تمامی ابعاد باید سرلوحه آنها قرار بگیرد و همین‎طور خدمت به مردم و حرکت کردن در مسیر ولایت و فهمیدن کلام ولایت که بهترین راه مبارزه با استکبار و دشمن و نفوذ او است.

ارسال نظرات