فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان:

حماسه نهم دیماه؛ نماد وحدت مردم در تاریخ ماندگار انقلاب اسلامی بود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان گفت: حماسه نهم دیماه، نماد وحدت مردم و حرکتی شایسته در تاریخ ماندگار انقلاب اسلامی از بدو پیروزی تا کنون بوده است.
کد خبر: ۸۹۶۸۴۹۰
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، سرهنگ دوم پاسدار علی دهقانی در گفتگو با خبرگزاری بسیجضمن گرامیداشت فرا رسیدن سالروز حماسه نهم دیماه و روز میثاق امت با ولایت گفت: انقلاب اسلامی در طی قریب به چهار دهه از عمر با برکت خود از بدو پیروزی تا کنون با حوادث مختلفی روبرو شده است که با عنایت خداوند متعال و توجهات حضرت، ولی عصرامام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و در سایه رهبری‌های حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و با حضور همیشگی مردم بصیر ایران در لحظات حساس و سرنوشت ساز توانسته است این حوادث را به سلامت پشت سر بگذراند.
وی افزود: یکی از نقاط عطف مهم در انقلاب و نماد وحدت مردم، حادثه عظیم نهم دیماه در سال ۸۸ بود که بار دیگر این نکته را یادآوری نمود که " اِن تَنصرالله یَنصرکم " اگر خدا را یاری کنید خداوند نیز شما را یاری خواهد کرد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان اظهار داشت: بار دیگر عنایت خداوند متعال و حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) شامل حال این امت خداجوی و بصیر شد و انقلاب عظیم ملت ایران از این گردنه سخت هم به سلامت عبور کرد.
وی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از ملت فهیم و بصیر ایران به خاطر موقعیت شناسی در این حماسه بزرگ خاطرنشان کرد: در دوره فعلی هم به فرمود: ه مقام معظم رهبری با چشمانی باز و با بصیرت مانع نفوذ دشمن در عرصه‌های مختلف کشور خواهیم شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار