خبرهای داغ:
امام جمعه شوسف:

نهم دی ماه پایه های نظام و انقلاب مستحکم تر گشت

امام جمعه شوسف گفت: در 9 دی،تبلور عزت بیشتر شد و‌ پایه های نظام و انقلاب مستحکم تر گشت چرا که در مقابل احزاب دشمن،ملت ایران خوب ظاهر و وارد صحنه شدند و با الهام از عاشورا و قیام امام حسین(ع) تمامی ظرفیت های خود را برای دفاع از ولایت،نظام و دین به صحنه آوردند.
کد خبر: ۸۹۶۸۵۰۵
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین محمد نوری امام جمعه شوسف در مراسم بزرگداشت 9 دی ماه اظهارداشت: آنچه مهم است و بایستی بدانیم که جنگ احزاب بود در حالیکه تمام کفر، معاندین و ضد انقلاب و همه آنهایی که با نظام و انقلاب عداوت داشتند با اطلاعات غلطی به میدان آمدند و از طرفی دولت های معاند غربی و آمریکا به همین نحو به طمع افتاده و از گروه های معاند حمایت کردند.

 

وی افزود: آنها گمان می کردند کار تمام است و راهی برای بازگشت خود نگذاشته بودند و‌ نمی دانستند که به بن بست خواهند رسید.

 

حجت‌الاسلام نوری تصریح کرد: تبلور عزت بیشتر شد و‌ پایه های نظام و انقلاب مستحکم تر گشت چرا که در مقابل احزاب دشمن،ملت ایران خوب ظاهر و وارد صحنه شدند و با الهام از عاشورا و قیام امام حسین(ع) تمامی ظرفیت های خود را برای دفاع از ولایت،نظام و دین به صحنه آوردند.

 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: عاشورا و بصیرت عاشورایی که در جامعه ما وجود دارد و آن عاشورا محوری و ولایت محوری مهمترین عامل پیروزی این قیام بود و این حرکت برای انقلاب اسلامی ایران یک بحث نو و جدیدی می باشد که به کوری چشم دشمن با بصیرت ملت محقق شد.

 

امام جمعه شوسف اظهار کرد: قاعدین که در گروه بودند لیاقت همراه با مردم بودن را ندارند و یا اینکه به عنوان یک مسئولیت کلیدی باشند و آنانی که در آن برهه از زمان سکوت اختیار کرده بودند جزئی از فتنه گران هستند چرا که سکوت یعنی همراهی فتنه گران، و این عدم تحرک و سکوت حمایت از فتنه گران می باشد .

 

وی در پایان افزود: همراهان فتنه گران را نه تنها در صف ملت بلکه چنانچه خواسته باشند در اداره کشور صاحب پست و مسئولیت باشند را قبول نداریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها