خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا استان گلستان گفت:چهره واقعی انقلابیون را از مدعیان دروغین و عافیت طلبان و مصلحت اندیشان باز شناساند.
کد خبر: ۸۹۶۸۵۰۸
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان، سرهنگ پاسدار سیدموسی حسینی معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا در آستانه سالرزو 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: در سال 88 جامعه به سران فتنه مهلت داد تا به نتیجه ی قانونی برسند و غائله را مدیریت کنند ولی زمانی که دید مدیریت از دست سران فتنه خارج شده است و کار در دست ایادی دشمن افتاده است و با دین و با اعتقادات مردم مقابله می کنند وارد عمل شد.

حسینی در ادامه افزود: در سال 88 با هدایت ها و روشنگری های مقام معظم رهبری جامعه بصیرت لازم را با مشاهده ی عینی رفتار فتنه گران به دست آورد.

معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا به نقش رهبری امام خامنه ای مدظله العالی در بصیرت بخشی به جامعه اشاره کرده و خاطرنشان کرد:جامعه به یقین رسید که مسئله انتخابات ، رای و نتیجه انتخابات نیست بلکه موضوع و مسئله فراتر از این ها بلکه مقابله با اصل نظام است، این موضوع با رهبری داهیانه امام خامنه ای مد ظله العالی که دائم به روشنگری و ایجاد بصیرت در فضای غبار آلود فتنه و فتنه ستیزی پرداخته و جامعه را در این تلاطم و فضای آلوده ی سیاسی بوجود آمده هدایت نموده و مردم هم با تبعیت از ولایت با دیدن رفتار فتنه گران بصیرت لازم را به دست آورده و حماسه 9 دی را رقم زدند و بساط فتنه گران را جمع و نقشه ی استکبار را نقش برآب کردند.

سیدموسی حسینی تصریح کرد:حماسه 9 دی نشان داد که در ایران مردم و حکومت اسلامی در پرتو ولایت یک حقیقت واحد هستند و حماسه 9 دی ثابت کرد که ملت فهیم و آگاه ایران اسلامی قادر هستند از ورای تمام چهره آرایی و نقابها و تزویرها، چهره واقعی انقلابیون را از مدعیان دروغین و عافیت طلبان و مصلحت اندیشان باز شناسد.

 حسینی در پایان گفت:حماسه 9 دی به تعبیر رهبر معظم انقلاب نمایشگاه غیرت ملی ایرانیان در دفاع از نظام اسلامی بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها