مسئول ناحیه بسیج دانشجویی بوشهر در گفت‌وگو با «بسیج»:
حماسه عظیم و مردمی 9 دی مایه دلگرمی دوستداران انقلاب و نظام شد و ثابت کرد که دشمنان هرچقدر هم سعی کنند نمی توانند نظام مقدس جمهوری اسلامی را از هم بپاشند.
کد خبر: ۸۹۶۸۵۱۶
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰

رضا آب شیرینی مسوول ناحیه بسیج دانشجویی استان بوشهر در گفت‎و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با بیان اینکه نهم دی ماه یکی از پرافتخارترین صفحات تاریخ این سرزمین است، عنوان کرد: استکبار جهانی با طراحی نقشه های شوم و با کمک سر سپرده های داخلی خود قصد براندازی این نظام را داشتند، اما ملت بصیر ایران در روز 9 دی با حضور چند میلیونی خود و خلق حماسه ای بزرگ توطئه های آنها را مثل همیشه نقش برآب کردند.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی بوشهر در ادامه این مطلب تاکید کرد: حماسه عظیم و مردمی 9 دی مایه دلگرمی دوستداران انقلاب و نظام شد و ثابت کرد که دشمنان هرچقدر هم سعی کنند نمی توانند نظام مقدس جمهوری اسلامی را از هم بپاشند.

آبشیرینی یادآور شد: از انتخابات خرداد ماه تا 9 دی ماه 88 وقایع بسیار سخت و تلخی بر ملت گذشت اما با بصیرت و ولایتمداری مردم در نهم دی ماه روزی تاریخی در انقلاب رقم خورد و بساط فتنه‌گران برچیده شد و در واقع بصیرت مردم و تدبیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی موجب خنثی شدن توطئه شوم دشمنان شد.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی بوشهر با اشاره به نقش پررنگ بسیج در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان بیان داشت: بسیج همیشه پشتیبان انقلاب و نظام اسلامی و رهبری بوده و این مسئله را در تمامی صحنه‌های نظام به ویژه در وقایع فتنه 88 به ‌اثبات رسانده است.

آبشیرینی در خاتمه با تاکید براینکه بصیرت مهمترین نیاز جامعه در رویارویی با توطئه های دشمن است تصریح کرد: با توجه به تلاش های شبانه روزی دشمنان قسم خورده انقلاب و نظام اسلامی، امروز بیش از هر زمان دیگری جامعه ما به بصیرت و آگاهی نیازمند است.

ارسال نظرات