خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه استهبان:

تجمع بزرگ مردمی ۹ دی در استهبان برگزار می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان استهبان از برگزاری تجمع بزرگ مردمی یوم‌الله ۹ دی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۶۸۵۳۴
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۴

سرهنگ غلامعلی احمدی جابری احمدی  در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان حوزه مقاومت شهید بهشتی دهستان قرآنی خیر اظهار داشت: تجمع مردمی 9 دی با حضور حماسی مردم شهرستان استهبان در میدان مرکزی این شهرستان با سخنرانی آقای کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

وی با گرامیداشت هفته بصیرت و با اشاره به اینکه یوم‌الله 9 دی فرصت مناسبی برای محکوم کردن جنایت‌های آمریکایی‌ها و دشمنان اسلام به ویژه در فتنه 88 است، تصریح کرد: در روز 9 دی ماه 88 مردم با حضور باشکوه و یکپارچه در صحنه فتنه و فتنه‌گران را رسوا کرد و سبب استمرار حیات طیبه انقلاب شدند.

فرمانده سپاه استهبان بیان کرد: تکرار هفته بصیرت به این دلیل است که فراموش نکنیم چه کسانی در داخل و تحت لوای جمهوری اسلامی ایران چه کارها که نکردند و هشت ماه نیز کشور را درگیر مسائلی کردند که انتخابات در آن بهانه بود.

وی همچنین با اشاره به مراسم  تکریم و معارفه فرماندهان حوزه مقاومت شهید بهشتی دهستان قرآنی خیر و اشاره به این موضوع که پست و مقام اگر همراه با خدمت، تلاش و فعالیت در عرصه پیشبرد اهداف باشد ارزش دارد افزود: امروز مردم مستحق بهترین‌ها هستند و باید با یک برنامه‌ریزی همه‌جانبه به دنبال فراهم کردن شرایط خدمت و آن هم خدمت ارزشمند باشیم.

در این مراسم امام جمعه بخش رونیز نیز با قدردانی از فعالیت‌های انجام شده توسط فرمانده حوزه مقاومت شهید بهشتی دهستان خیر و همچنین فعالیت‌های سپاه در راستای محرومیت‌زدایی در بخش رونیز اظهار داشت: امروز بسیج به پناهگاهی برای رفع مشکلات اجتماعی تبدیل شده و این جای بسی افتخار است که نیروهای آن خالصانه به مردم خدمت می‌کنند.

حجت‌الاسلام دسترنج افزود: در موضوع اجرای طرح‌های بسیج از جمله اقتصاد مقاومتی که تاثیر به سزایی در ایجاد اشتغالزایی دارد، بسیج نیازمند همراهی و حمایت بیشتر مسئولان است که امیدواریم این مهم محقق شود.

در این مراسم فرمانده سابق حوزه مقاومت شهید بهشتی نیز اظهار داشت: امروز حضور بسیج در بین اقشار مختلف جامعه راهگشایی برای برطرف کردن مسائل و مشکلات در عرصه‌های مختلف بوده و در این زمینه فعالیت‌های زیادی در بخش‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی با اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی انجام شده است.

 سرگرد علی شاهسوندی‌الاصل تقویت برنامه‌های بسیج را یک ضرورت برشمرد و همچنین خواستار تکمیل پایگاه‌های نیمه‌تمام در دهستان خیر از جمله پایگاه مقاومت شهید شاهسونی در روستای قرآنی محمدآباد شد.

در این مراسم فرمانده جدید حوزه مقاومت شهید بهشتی نیز یکی از برنامه‌های این حوزه مقاومت در دهستان خیر را استفاده بیشتر از ظرفیت  جوانان بسیجی در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی عنوان کرد.

حجت سونی افزود: با یک برنامه‌ریزی منسجم و استفاده از فرماندهان جوان طوری برنامه‌ها را پیش‌می‌بریم که مردم هر روز شاهد اهمیت تاثیر و ضرورت حضور بسیج در صحنه باشند.

به گزارش تسنیم، این مراسم با حضور حجت‌الاسلام دسترنج امام جمعه بخش رونیز، ضیایی بخشدار رونیز و اعضای شورای اسلامی و دهیاران دهستان قرآنی خیر حوزه مقاومت شهید بهشتی واقع در روستای بنوان برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار